Page 418 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 418
Nasilno vedenje (χ2(9) = 42,59; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,93; p < 0,001), osnovna šola z nizkim
tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,78; p < 0,001),
osnovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim tveganjem
(Z = –3,80; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima srednja poklic-
na šola z nizkim tveganjem, sledijo osnovna šola z nizkim tveganjem, osnovna
šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z visokim tveganjem in na-
zadnje gimnazija z nizkim tveganjem.

Besedno nasilje (χ2(9) = 31,06; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,63; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002. Naj-
nižje povprečje ima osnovna šola z nizkim tveganjem, višje pa ima gimnazija z
nizkim tveganjem.

Odnosno nasilje (χ2(9) = 59,00; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –5,83; p < 0,001), osnovna šola z nizkim
tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –4,56; p < 0,001), osnovna šo-
la z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,97;
p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim
418 tveganjem (Z = –3,44; p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in gimna-
zija z nizkim tveganjem (Z = –4,34; p < 0,001), osnovna šola z visokim tvega-
njem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,41; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002.
Najnižje povprečje ima nižja poklicna šola z nizkim tveganjem, sledijo srednja
poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja poklicna šola z visokim tveganjem,
osnovna šola z nizkim tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem,
osnovna šola z visokim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem, slednji
imata enako povprečje, nato srednja strokovna šola z visokim tveganjem, gim-
nazija z nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z visokim tveganjem.

Viktimizacija (χ2(9) = 80,56; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem in
gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –7,27; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,39; p = 0,001), osnovna šola
z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,80; p
< 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim
tveganjem (Z = –4,88; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja
poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,81; p < 0,001), osnovna šola z viso-
kim tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,67; p < 0,001), gimnazi-
ja z nizkim tveganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,79;
p < 0,001), gimnazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tve-
ganjem (Z = –3,48; p < 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima nižja
poklicna šola z nizkim tveganjem, sledijo osnovna šola z visokim tveganjem,
osnovna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja po-
klicna šola z visokim tveganjem, srednja strokovna šola z nizkim tveganjem,
srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja strokovna šola z visokim tve-

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423