Page 355 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 355
Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov

Odločanje M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Čuječnost 0,96 0,34 0,99 0,35 1,00 0,34 0,99 0,32 1,00 0,33 1,07 0,38
3,90 0,97 3,74 1,00 3,77 1,05 3,78 0,94 3,55 0,99 3,48 0,75

Tabela 423: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na število govorjenih tujih jezikov očeta v četrtem
merjenju

Pripadnost Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov
Različnost
Prispevanje M SD M SD M SD M SD M SD M SD
3,06 0,55 3,03 0,55 3,07 0,60 3,06 0,56 3,09 0,60 3,00 0,48
3,66 1,07 3,56 0,94 3,59 1,01 3,68 1,00 3,66 0,95 3,42 0,56
2,54 0,66 2,46 0,59 2,46 0,75 2,38 0,68 2,62 0,81 2,77 0,69

355

22.0 Jezik doma

Pri spremenljivki, koliko jezikov govorijo doma, so udeleženci_ke lahko zapisa-
li največ tri jezike. V prvem in četrtem merjenju ni bilo posebnosti, v drugem in
tretjem merjenju pa nekateri udeleženci_ke tega vprašanja niso izpolnili ali pa
so zapisali nič jezikov. Tako smo slednjo skupino izločile iz nadaljnjih analiz za
drugo in tretje merjenje. V prvem merjenju ni bilo posebnosti glede posame-
znih skupin, zato so v analizo vključene vse tri skupine družin, kjer doma go-
vorijo bodisi en bodisi dva ali tri jezike. V drugem, tretjem in četrtem merjenju
smo se za izključitev odločile pri skupini, kjer doma govorijo tri jezike, saj se je v
to skupino v teh merjenjih uvrstilo premalo število udeleženk_cev. Tako so na-
daljnje statistične analize za drugo, tretje in četrto merjenje narejene na dveh
skupinah družin, kjer doma govorijo bodisi en bodisi dva jezika.


   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360