Page 352 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 352
ANOVA za anksioznost in čuječnost:
Za obe normalno porazdeljeni spremenljivki smo izvedle enosmerno ANOVO,
pri čemer so bile variance homogene tako pri anksioznosti (p = 0,825) kot tu-
di pri čuječnosti (p = 0,865). ANOVA je pokazala, da so razlike med skupinami
statistično značilne pri čuječnosti (F(5) = 2,53; p = 0,027), vendar nepomembne
pri anksioznosti (F(5) = 1,89; p = 0,094). Kljub statistični značilnosti čuječnosti se
nobena parna primerjava ni izkazala za statistično pomembno (vsi p > 0,157).

Drugo merjenje

Tabela 418: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na število govorjenih tujih
jezikov očeta v drugem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

352 Empatična skrb 3,68 0,68 3,54 0,65 3,55 0,69 3,49 0,64 3,45 0,64 3,65 0,63

Zavzemanje perspektive 3,44 0,61 3,28 0,63 3,29 0,62 3,27 0,58 3,22 0,61 3,14 0,64

Anksioznost 2,84 0,85 2,76 0,84 2,78 0,86 2,71 0,79 2,55 0,85 2,67 0,97

COVID-19 anksioznost 2,86 0,96 2,79 1,00 2,79 1,00 2,76 0,96 2,67 0,89 2,74 0,90

Čustva 2,65 0,93 2,52 0,92 2,57 0,94 2,51 0,87 2,32 0,92 2,39 1,02

Skrbi 3,23 0,99 3,26 0,94 3,18 0,93 3,17 0,92 3,07 0,98 3,33 1,04

Odločanje 2,98 0,99 2,88 1,02 2,91 1,02 2,80 0,94 2,67 1,06 2,75 1,12

Čuječnost 3,75 1,04 3,86 1,03 3,86 1,00 3,95 1,02 4,06 0,97 4,01 1,09

Tabela 419: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na število govorjenih tujih jezikov očeta v drugem
merjenju

Pripadnost Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov
Različnost
Prispevanje M SD M SD M SD M SD M SD M SD
3,08 0,52 3,05 0,54 3,05 0,57 3,04 0,55 3,11 0,51 3,14 0,56
3,65 0,90 3,49 0,99 3,51 0,97 3,56 0,92 3,52 0,93 3,97 0,84
2,55 0,66 2,52 0,68 2,57 0,66 2,57 0,69 2,51 0,66 2,83 0,62

Zavzemanje perspektive: (χ2(5) = 14,65; p = 0,012): ne govori nobenega tujega
jezika in govori en tuj jezik (Z = –2,92; p = 0,003), ne govori nobenega tujega je-
zika in govori tri tuje jezike (Z = –3,00; p = 0,003); vsi ostali p > 0,004. Najbolj-

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357