Page 351 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 351
4 Druge mere (empatija, anksioznost, čuječnost,
prispevanje, pripadnost, različnost)

Prvo merjenje

Tabela 416: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na število govorjenih tujih
jezikov očeta v prvem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov

Empatična skrb M SD M SD M SD M SD M SD M SD 351
Zavzemanje perspektive 3,54 0,63 3,57 0,63 3,62 0,66 3,68 0,64 3,68 0,65 3,76 0,76
3,22 0,54 3,26 0,62 3,31 0,62 3,26 0,61 3,33 0,64 3,43 0,45
Anksioznost 2,68 0,83 2,74 0,82 2,84 0,82 2,78 0,79 2,72 0,74 2,83 0,81
COVID-19 anksioznost 2,99 0,98 2,99 0,97 2,98 0,94 2,99 0,97 2,99 0,94 2,84 0,97
2,46 0,90 2,51 0,89 2,59 0,91 2,54 0,88 2,47 0,81 2,52 0,97
Čustva 3,18 0,91 3,27 0,98 3,35 0,92 3,34 0,91 3,30 0,94 3,35 1,00
Skrbi 2,76 0,99 2,83 0,94 3,00 0,99 2,86 0,94 2,84 0,93 3,12 0,89
Odločanje 3,98 0,97 3,92 0,99 3,80 0,97 3,79 0,93 3,74 0,90 3,77 0,97
Čuječnost

Tabela 417: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na število govorjenih tujih jezikov očeta v prvem
merjenju

Pripadnost Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih jezikov
Različnost
Prispevanje M SD M SD M SD M SD M SD M SD
3,13 0,48 3,14 0,50 3,09 0,58 3,13 0,56 3,19 0,48 3,21 0,52
3,43 0,96 3,47 0,91 3,53 0,91 3,58 0,93 3,63 0,94 3,33 0,92
2,55 0,68 2,58 0,68 2,53 0,64 2,53 0,62 2,67 0,68 2,83 0,71

Empatična skrb (χ2(5) = 16,25; p = 0,006): ne govori nobenega tujega jezika in
govori štiri tuje jezike (Z = –2,92; p = 0,003), pri čemer imajo več empatične
skrbi tisti_e, katerih očetje govorijo štiri tuje jezike, vsi ostali p > 0,006.

Odločanje: (χ2(5) = 14,69; p = 0,012): ne govori nobenega tujega jezika in
govori dva tuja jezika (Z = –3,30; p = 0,005), pri čemer so bolj odločni udeležen-
ci_ke, katerih očetje govorijo dva tuja jezika, vsi ostali p > 0,026.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356