Page 343 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 343
merjenju sta se normalno porazdeljevali spremenljivki anksioznost in
čuječnost, v drugem merjenju pozitivne vrednote, kompetentnost, anksio-
znost in čuječnost ter v četrtem merjenju meje in pričakovanja, kompeten-
tnost, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva in
čuječnost.

21.1 Razvojni viri

Prvo merjenje

Tabela 404: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o razvojnih
virih glede na število govorjenih tujih jezikov očeta v prvem merjenju

Noben tuj jezik En tuj jezik Dva tuja jezika Tri tuje jezike Štiri tuje jezike Pet tujih
M SD M SD M SD M SD M SD jezikov

M SD

Podpora 3,11 0,59 3,12 0,53 3,12 0,55 3,14 0,51 3,13 0,50 3,01 0,60

Opolnomočenje 3,37 0,51 3,40 0,45 3,41 0,45 3,46 0,43 3,48 0,40 3,39 0,51 343

Meje in pričakovanja 3,13 0,48 3,13 0,45 3,12 0,45 3,12 0,45 3,10 0,41 2,88 0,52

Zunanji viri Konstruktivna raba časa 2,53 0,62 2,60 0,56 2,58 0,58 2,60 0,54 2,66 0,55 2,63 0,47

Zavezanost učenju 3,02 0,51 3,03 0,46 3,05 0,47 3,06 0,45 3,16 0,41 3,00 0,54

Pozitivne vrednote 3,15 0,45 3,19 0,42 3,22 0,41 3,23 0,38 3,28 0,37 3,25 0,39

Notranji viri Socialne spretnosti 3,08 0,47 3,13 0,47 3,15 0,46 3,10 0,44 3,20 0,39 3,11 0,53

Pozitivna identiteta 2,98 0,60 3,00 0,61 2,96 0,62 3,01 0,58 3,06 0,52 2,94 0,77

Zavezanost učenju: (χ2(5) = 11,77; p = 0,038): ne govori nobenega tujega jezi-
ka in govori štiri tuje jezike (Z = –3,00; p = 0,003), govori en tuj jezik in govo-
ri štiri tuje jezike (Z = –3,038; p = 0,002), vsi ostali p > 0,044. Najbolj so zaveza-
ni učenju udeleženci_ke, katerih očetje govorijo štiri tuje jezike, sledijo osebe,
katerih očetje govorijo en tuj jezik, in nazadnje tisti_e, ki ne govorijo nobene-
ga tujega jezika.

Pozitivne vrednote (χ2(5) = 12,31; p = 0,031): ne govori nobenega tujega je-
zika in govori štiri tuje jezike (Z = –2,93; p = 0,003), pri čemer imajo bolj pozitiv-
ne vrednote tisti_e, katerih očetje govorijo štiri tuje jezike, vsi ostali p > 0,010.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348