Page 339 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 339
mbe: *Pri spremenljivki so vsi posamezniki_ce odgovorili enotno,
torej ena, zato ni moč izračunati standardne deviacije.

20.4 Druge mere (empatija, anksioznost, čuječnost,
prispevanje, pripadnost, različnost)

Prvo merjenje

Tabela 397: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnosti in lestvice anksioznosti glede na materni jezik očeta v prvem
merjenju

Empatična skrb Slovenščina Bosanščina Srbščina Hrvaščina Makedonščina Albanščina 339
Zavzemanje perspektive M SD M SD M SD M SD M SD M SD
3,60 0,64 3,59 0,65 3,51 0,60 3,57 0,70 4,05 0,62 3,61 0,64
Anksioznost 3,26 0,60 3,34 0,62 3,23 0,58 3,37 0,72 3,56 0,58 3,37 0,63
COVID-19 anksioznost 2,78 0,81 2,53 0,77 2,90 0,81 2,80 0,89 2,96 0,80 2,56 0,83
3,01 0,95 2,75 1,00 2,72 0,80 2,85 1,00 3,24 0,85 3,14 0,96
Čustva 2,54 0,89 2,21 0,80 2,64 0,91 2,56 0,96 2,64 1,01 2,22 0,85
Skrbi 3,29 0,93 3,23 0,96 3,38 0,99 3,42 1,00 3,77 0,76 3,39 1,16
Odločanje 2,89 0,96 2,69 1,03 3,13 0,89 2,83 1,00 2,98 0,98 2,64 0,92
Čuječnost 3,85 0,96 4,12 1,00 3,63 0,96 3,83 0,92 3,94 0,89 4,19 1,24

Tabela 398: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na materni jezik očeta v prvem merjenju

Pripadnost Slovenščina Bosanščina Srbščina Hrvaščina Makedonščina Albanščina
Različnost M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Prispevanje 3,13 0,53 3,24 0,44 2,96 0,55 3,11 0,57 3,20 0,74 3,20 0,53
3,53 0,91 3,36 0,92 3,22 0,82 3,48 0,82 3,63 0,93 3,36 1,05
2,54 0,64 2,71 0,75 2,33 0,55 2,62 0,71 2,85 0,75 2,95 0,99

Čustva (χ2(5) = 15,97; p = 0,007): slovenščina in bosanščina (Z = –3,40; p = 0,001),
pri čemer več poročajo tisti_e posamezniki_ce, katerih materni jezik očeta je
bosanščina; vsi ostali p > 0,020.

ANOVA za čuječnost:
Za normalno porazdeljeno spremenljivko smo izvedle enosmerno ANOVO, pri
čemer so se variance izkazale za homogene (p = 0,245). ANOVA je pokazala, da
so razlike med skupinami statistično značilne (F(5) = 2,40; p = 0,035). Kljub stati-

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344