Page 224 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 224
13.0 Država rojstva učenec_ka, mati, oče (rojeni izven
Slovenije)

Iz celotnega vzorca udeleženk_cev smo v analize vključili le tiste posamezni-

ke_ce, ki so rojeni izven Slovenije, in sicer v skupino Balkan smo uvrstili Bosno

in Hercegovino, Srbijo, Kosovo, Hrvaško in Črno goro, med ostale države pa vse

tiste, ki se ne umeščajo na Balkanski polotok.

V prvem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s pomoč-

jo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenljivkah

meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne

vrednote, pozitivna identiteta, kompetentnost, povezanost, empatična skrb,

zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi,

pripadnost, čuječnost, različnost, prispevanje (glede na poreklo učenca_ke);

konstruktivna raba časa, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetent-

nost, samozavest, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive, an-

ksioznost, COVID-19 anksioznost, pripadnost, čuječnost, različnost (glede na

poreklo mame) ter meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost

224 učenju, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, karakter, po-
vezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 an-

ksioznost, čustva, čuječnost, različnost (glede na poreklo očeta) izvesti t-test za

dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spremenljivkah smo izvedle Mann-Whitney-

jev test (poročanje vsakega je razvidno za spremenljivkami v oklepaju).

V drugem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s po-

močjo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenl-

jivkah meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, po-

zitivne vrednote, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost,

samozavest, karakter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspek-

tive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, čuječnost,

različnost in prispevanje (glede na poreklo učenca_ke); meje in pričakovan-

ja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne

spretnosti, kompetentnost, karakter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavze-

manje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločan-

je, čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo mame) ter meje in

pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote,

socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, karakter, povezanost,

empatična skrb, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje,

čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo očeta) izvesti t-test za

dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spremenljivkah smo izvedle Mann-Whitney-

jev test.

V tretjem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s po-

močjo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenljiv-

kah podpora, opolnomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa,

zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti, pozitivna identi-

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229