Page 224 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 224
13.0 Država rojstva učenec_ka, mati, oče (rojeni izven
Slovenije)
Iz celotnega vzorca udeleženk_cev smo v analize vključili le tiste posamezni-
ke_ce, ki so rojeni izven Slovenije, in sicer v skupino Balkan smo uvrstili Bosno
in Hercegovino, Srbijo, Kosovo, Hrvaško in Črno goro, med ostale države pa vse
tiste, ki se ne umeščajo na Balkanski polotok.
V prvem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s pomoč-
jo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenljivkah
meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne
vrednote, pozitivna identiteta, kompetentnost, povezanost, empatična skrb,
zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi,
pripadnost, čuječnost, različnost, prispevanje (glede na poreklo učenca_ke);
konstruktivna raba časa, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetent-
nost, samozavest, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive, an-
ksioznost, COVID-19 anksioznost, pripadnost, čuječnost, različnost (glede na
poreklo mame) ter meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost
224 učenju, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, karakter, po-
vezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 an-
ksioznost, čustva, čuječnost, različnost (glede na poreklo očeta) izvesti t-test za
dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spremenljivkah smo izvedle Mann-Whitney-
jev test (poročanje vsakega je razvidno za spremenljivkami v oklepaju).
V drugem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s po-
močjo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenl-
jivkah meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, po-
zitivne vrednote, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost,
samozavest, karakter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspek-
tive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, čuječnost,
različnost in prispevanje (glede na poreklo učenca_ke); meje in pričakovan-
ja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti, kompetentnost, karakter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavze-
manje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločan-
je, čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo mame) ter meje in
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote,
socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, karakter, povezanost,
empatična skrb, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje,
čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo očeta) izvesti t-test za
dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spremenljivkah smo izvedle Mann-Whitney-
jev test.
V tretjem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s po-
močjo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenljiv-
kah podpora, opolnomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa,
zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti, pozitivna identi-
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Slovenije)
Iz celotnega vzorca udeleženk_cev smo v analize vključili le tiste posamezni-
ke_ce, ki so rojeni izven Slovenije, in sicer v skupino Balkan smo uvrstili Bosno
in Hercegovino, Srbijo, Kosovo, Hrvaško in Črno goro, med ostale države pa vse
tiste, ki se ne umeščajo na Balkanski polotok.
V prvem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s pomoč-
jo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenljivkah
meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne
vrednote, pozitivna identiteta, kompetentnost, povezanost, empatična skrb,
zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi,
pripadnost, čuječnost, različnost, prispevanje (glede na poreklo učenca_ke);
konstruktivna raba časa, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetent-
nost, samozavest, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive, an-
ksioznost, COVID-19 anksioznost, pripadnost, čuječnost, različnost (glede na
poreklo mame) ter meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost
224 učenju, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, karakter, po-
vezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 an-
ksioznost, čustva, čuječnost, različnost (glede na poreklo očeta) izvesti t-test za
dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spremenljivkah smo izvedle Mann-Whitney-
jev test (poročanje vsakega je razvidno za spremenljivkami v oklepaju).
V drugem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s po-
močjo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenl-
jivkah meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, po-
zitivne vrednote, socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost,
samozavest, karakter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspek-
tive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, čuječnost,
različnost in prispevanje (glede na poreklo učenca_ke); meje in pričakovan-
ja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti, kompetentnost, karakter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavze-
manje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločan-
je, čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo mame) ter meje in
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote,
socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, karakter, povezanost,
empatična skrb, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje,
čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo očeta) izvesti t-test za
dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spremenljivkah smo izvedle Mann-Whitney-
jev test.
V tretjem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s po-
močjo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri spremenljiv-
kah podpora, opolnomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa,
zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti, pozitivna identi-
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij