Page 227 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 227
go merjenje

Tabela 242: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere in očeta izven
Slovenije v drugem merjenju

Učenec_ka Mati Oče
Balkan Druge države Balkan Druge države Balkan Druge države
M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Podpora 3,13 0,65 2,84 0,54 3,02 0,63 2,94 0,61 2,99 0,61 2,94 0,60

Opolnomočenje 3,39 0,54 3,40 0,35 3,36 0,52 3,18 0,55 3,36 0,49 3,28 0,53

Meje in pričakovanja 3,25 0,50 3,02 0,54 3,14 0,50 3,13 0,43 3,12 0,49 3,09 0,46

Zunanji viri Konstruktivna raba časa 2,57 0,61 2,29 0,47 2,56 0,61 2,64 0,75 2,52 0,57 2,59 0,68

Zavezanost učenju 3,08 0,45 2,88 0,56 3,04 0,47 3,09 0,47 3,05 0,44 3,12 0,55

Pozitivne vrednote 3,32 0,42 3,16 0,50 3,29 0,39 3,24 0,47 3,25 0,40 3,31 0,35 227

Notranji viri Socialne spretnosti 3,20 0,54 3,20 0,66 3,19 0,50 3,27 0,53 3,15 0,46 3,25 0,51

Pozitivna identiteta 3,13 0,61 2,76 0,60 3,02 0,65 2,72 0,70 3,02 0,62 2,86 0,65

t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke meje in pričakovanja,
konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti ter pozitivna identiteta (učenec_ka):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah: meje in pričakovanja, konstruktivna
raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti in pozi-
tivna identiteta (vsi p > 0,111).

t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke meje in pričakovanja,
konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote ter
socialne spretnosti (mama):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah: meje in pričakovanja, konstruktivna
raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote in socialne spretnosti (vsi p
> 0,055).

t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke podpora, meje in
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne
vrednote, socialne spretnosti ter pozitivna identiteta (oče):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah: podpora, meje in pričakovanja, kon-

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232