Page 229 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 229
t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke podpora, meje in
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne
vrednote, socialne spretnosti ter pozitivna identiteta (oče):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti
pri nobeni normalno porazdeljeni spremenljivki: podpora, meje in pričakova-
nja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti in pozitivna identiteta (vsi p > 0,078).
Četrto merjenje
Tabela 244: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere in očeta izven
Slovenije v četrtem merjenju
Učenec_ka Mati Oče
Balkan Druge države Balkan Druge države Balkan Druge države
M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,08 0,56 2,73 0,70 3,01 0,52 2,98 0,68 3,03 0,55 3,01 0,61 229
Opolnomočenje 3,41 0,50 3,17 0,61 3,39 0,46 3,37 0,63 3,35 0,54 3,24 0,58
Meje in pričakovanja 3,09 0,51 2,92 0,76 3,12 0,45 3,07 0,75 3,08 0,54 3,01 0,68
Zunanji viri Konstruktivna raba časa 2,54 0,65 2,26 0,78 2,51 0,61 2,53 0,71 2,52 0,60 2,35 0,55
Zavezanost učenju 3,12 0,51 3,20 0,38 3,07 0,47 3,21 0,46 3,09 0,51 3,00 0,57
Pozitivne vrednote 3,27 0,43 3,16 0,44 3,24 0,42 3,23 0,49 3,24 0,42 3,14 0,48
Notranji viri Socialne spretnosti 3,21 0,46 3,05 0,44 3,16 0,45 3,14 0,51 3,20 0,47 3,04 0,48
Pozitivna identiteta 3,01 0,62 2,65 0,93 2,94 0,59 3,08 0,89 2,90 0,65 2,76 0,64
t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke podpora, opolnomočenje,
meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne
vrednote, socialne spretnosti ter pozitivna identiteta (učenec_ka):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah: podpora, opolnomočenje, meje in
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote,
socialne spretnosti in pozitivna identiteta (vsi p > 0,089).
t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke podpora, opolnomočenje,
meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju,
pozitivne vrednote, socialne spretnosti ter pozitivna identiteta (mama):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah (vsi p > 0,115).
kvantitativni del: analize vprašalnikov
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne
vrednote, socialne spretnosti ter pozitivna identiteta (oče):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti
pri nobeni normalno porazdeljeni spremenljivki: podpora, meje in pričakova-
nja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti in pozitivna identiteta (vsi p > 0,078).
Četrto merjenje
Tabela 244: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere in očeta izven
Slovenije v četrtem merjenju
Učenec_ka Mati Oče
Balkan Druge države Balkan Druge države Balkan Druge države
M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,08 0,56 2,73 0,70 3,01 0,52 2,98 0,68 3,03 0,55 3,01 0,61 229
Opolnomočenje 3,41 0,50 3,17 0,61 3,39 0,46 3,37 0,63 3,35 0,54 3,24 0,58
Meje in pričakovanja 3,09 0,51 2,92 0,76 3,12 0,45 3,07 0,75 3,08 0,54 3,01 0,68
Zunanji viri Konstruktivna raba časa 2,54 0,65 2,26 0,78 2,51 0,61 2,53 0,71 2,52 0,60 2,35 0,55
Zavezanost učenju 3,12 0,51 3,20 0,38 3,07 0,47 3,21 0,46 3,09 0,51 3,00 0,57
Pozitivne vrednote 3,27 0,43 3,16 0,44 3,24 0,42 3,23 0,49 3,24 0,42 3,14 0,48
Notranji viri Socialne spretnosti 3,21 0,46 3,05 0,44 3,16 0,45 3,14 0,51 3,20 0,47 3,04 0,48
Pozitivna identiteta 3,01 0,62 2,65 0,93 2,94 0,59 3,08 0,89 2,90 0,65 2,76 0,64
t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke podpora, opolnomočenje,
meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne
vrednote, socialne spretnosti ter pozitivna identiteta (učenec_ka):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah: podpora, opolnomočenje, meje in
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote,
socialne spretnosti in pozitivna identiteta (vsi p > 0,089).
t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke podpora, opolnomočenje,
meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju,
pozitivne vrednote, socialne spretnosti ter pozitivna identiteta (mama):
Ugotovili smo, da statistično značilnih razlik med skupinami ni moč opaziti pri
normalno porazdeljenih spremenljivkah (vsi p > 0,115).
kvantitativni del: analize vprašalnikov