Page 226 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 226
Učenec_ka Mati Oče

Balkan Druge države Balkan Druge države Balkan Druge države

M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Zavezanost učenju 3,22 0,51 3,30 0,47 3,10 0,53 3,08 0,66 3,10 0,52 3,18 0,50
Pozitivne vrednote
Socialne spretnosti 3,37 0,45 3,32 0,40 3,26 0,47 3,21 0,50 3,27 0,45 3,31 0,37
Pozitivna identiteta
Notranji viri

3,29 0,52 3,18 0,59 3,22 0,50 3,16 0,54 3,23 0,46 3,17 0,48

3,21 0,63 3,08 0,62 3,07 0,64 2,96 0,70 3,08 0,59 3,01 0,64

t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke meje in pričakovanja,
konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote in
pozitivna identiteta (učenec_ka):
Statistično značilnih razlik med skupinami, ki so oblikovane glede na to, ali je
udeleženec rojen na Balkanu ali v drugih državah izven Slovenije, ni moč opa-
ziti pri spremenljivkah meje in pričakovanja (t(130) = 1,25; p = 0,215), konstruk-
tivna raba časa (t(130) = 0,61; p = 0,541), zavezanost učenju (t(223) = -0,64; p =
226 0,523), pozitivne vrednote (t(130) = 0,49; p = 0,629) in pozitivna identiteta (t(130)
= 0,80; p = 0,426).

t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke konstruktivna raba časa,
socialne spretnosti ter pozitivna identiteta (mama):
Statistično značilne razlik med skupinami, ki so oblikovane glede na to, ali je
mati udeleženca rojena na Balkanu ali v drugih državah izven Slovenije, ne
obstajajo pri spremenljivkah konstruktivna raba časa (t(35,839) = 0,09; p =
0,929), socialne spretnosti (t(223) = 0,63; p = 0,531) in pozitivna identiteta (t(223)
= 0,88; p = 0,382).

t-test za dva neodvisna vzorca za spremenljivke meje in pričakovanja,
konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, socialne spretnosti ter
pozitivna identiteta (oče):
Statistično značilnih razlik med skupinami, ki so oblikovane glede na to ali
je oče udeleženca rojen na Balkanu ali v drugih državah izven Slovenije, ne
obstajajo pri spremenljivkah meje in pričakovanja (t(257) = 1,02; p = 0,308), kon-
struktivna raba časa (t(257) = -0,93; p = 0,352), zavezanost učenju (t(257) = -0,94;
p = 0,349), socialne spretnosti (t(256) = 0,73; p = 0,469) in pozitivna identiteta
(t(256) = 0,71; p = 0,479).

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231