Page 225 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 225
a, kompetentnost, karakter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavzeman- 225
je perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje,
pripadnost, čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo učenca_
ke); podpora, opolnomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa,
zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti, pozitivna identi-
teta, kompetentnost, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive,
anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, čuječnost, različ-
nost in prispevanje (glede na poreklo mame) ter podpora, meje in pričakovan-
ja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, skrb, povezanost, empatič-
na skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva,
skrbi, odločanje, čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo očeta)
izvesti t-test za dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spremenljivkah smo izvedle
Mann-Whitneyjev test.
V četrtem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s po-
močjo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri poreklu učen-
ca_ke, mame in očeta pri spremenljivkah podpora, opolnomočenje, meje in
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote,
socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, samozavest, karak-
ter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost,
COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, pripadnost, čuječnost, različ-
nost in prispevanje narediti t-test za dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spre-
menljivkah smo izvedle Mann-Whitneyjev test.
13.1 Razvojni viri
Prvo merjenje
Tabela 241: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere in očeta izven
Slovenije v prvem merjenju
Učenec_ka Mati Oče
Balkan Druge države Balkan Druge države Balkan Druge države
M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,19 0,57 3,13 0,54 3,13 0,54 3,04 0,62 3,13 0,52 3,10 0,53
Zunanji viri Opolnomočenje 3,41 0,54 3,50 0,39 3,38 0,54 3,32 0,48 3,39 0,49 3,44 0,44
Meje in pričakovanja 3,27 0,49 3,11 0,42 3,16 0,47 3,10 0,48 3,17 0,47 3,09 0,42
Konstruktivna raba časa 2,73 0,62 2,62 0,75 2,62 0,62 2,61 0,81 2,61 0,62 2,70 0,66
kvantitativni del: analize vprašalnikov
je perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje,
pripadnost, čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo učenca_
ke); podpora, opolnomočenje, meje in pričakovanja, konstruktivna raba časa,
zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne spretnosti, pozitivna identi-
teta, kompetentnost, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive,
anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, čuječnost, različ-
nost in prispevanje (glede na poreklo mame) ter podpora, meje in pričakovan-
ja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote, socialne
spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, skrb, povezanost, empatič-
na skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva,
skrbi, odločanje, čuječnost, različnost in prispevanje (glede na poreklo očeta)
izvesti t-test za dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spremenljivkah smo izvedle
Mann-Whitneyjev test.
V četrtem merjenju smo po preverjanju normalnosti porazdelitve s po-
močjo Kolmogorov-Smirnovega testa ugotovile, da moramo pri poreklu učen-
ca_ke, mame in očeta pri spremenljivkah podpora, opolnomočenje, meje in
pričakovanja, konstruktivna raba časa, zavezanost učenju, pozitivne vrednote,
socialne spretnosti, pozitivna identiteta, kompetentnost, samozavest, karak-
ter, skrb, povezanost, empatična skrb, zavzemanje perspektive, anksioznost,
COVID-19 anksioznost, čustva, skrbi, odločanje, pripadnost, čuječnost, različ-
nost in prispevanje narediti t-test za dva neodvisna vzorca. Pri ostalih spre-
menljivkah smo izvedle Mann-Whitneyjev test.
13.1 Razvojni viri
Prvo merjenje
Tabela 241: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede
na državo rojstva učenca_ke oz. dijaka_inje, matere in očeta izven
Slovenije v prvem merjenju
Učenec_ka Mati Oče
Balkan Druge države Balkan Druge države Balkan Druge države
M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 3,19 0,57 3,13 0,54 3,13 0,54 3,04 0,62 3,13 0,52 3,10 0,53
Zunanji viri Opolnomočenje 3,41 0,54 3,50 0,39 3,38 0,54 3,32 0,48 3,39 0,49 3,44 0,44
Meje in pričakovanja 3,27 0,49 3,11 0,42 3,16 0,47 3,10 0,48 3,17 0,47 3,09 0,42
Konstruktivna raba časa 2,73 0,62 2,62 0,75 2,62 0,62 2,61 0,81 2,61 0,62 2,70 0,66
kvantitativni del: analize vprašalnikov