Page 180 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 180
10.1 Razvojni viri

Prvo merjenje

Tabela 181: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na očetovo izobrazbo v prvem merjenju

Visokošol- Višješolska Srednja Srednja Osnovna Nedokonča- Ne vem Nimam
ska izobrazba šola šola šola na osnovna očeta (ali
skrbnika)
izobrazba (4 leta) (2–3 leta) šola

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Podpora 3,14 0,52 3,19 0,49 3,14 0,53 3,10 0,55 3,05 0,59 2,69 0,40 3,05 0,58 2,80 0,71

Opolnomočenje 3,47 0,42 3,46 0,41 3,41 0,46 3,41 0,46 3,34 0,51 2,71 0,71 3,31 0,49 3,33 0,54

Zunanji Meje in 3,11 0,45 3,16 0,44 3,13 0,44 3,14 0,45 3,17 0,48 2,63 0,98 3,07 0,47 2,88 0,49
viri pričakovanja

Konstruktivna ra- 2,64 0,56 2,69 0,53 2,60 0,55 2,55 0,58 2,41 0,64 2,40 0,86 2,44 0,61 2,53 0,51
ba časa
180
Zavezanost
učenju 3,14 0,44 3,06 0,47 3,04 0,44 3,02 0,48 3,09 0,53 2,67 0,95 2,94 0,48 2,78 0,54

Notranji Pozitivne 3,23 0,40 3,22 0,40 3,24 0,39 3,20 0,43 3,26 0,48 2,88 0,85 3,13 0,44 3,11 0,47
viri vrednote 3,14 0,44 3,13 0,45 3,16 0,44 3,15 0,44 3,16 0,57 2,93 0,71 3,05 0,48 2,91 0,61

Socialne
spretnosti

Pozitivna 3,03 0,56 3,00 0,60 3,01 0,59 2,98 0,63 2,99 0,68 2,49 0,84 2,89 0,61 2,77 0,71
identiteta

Konstruktivna raba časa (χ2(4) = 17,28; p = 0,002): višješolska izobrazba in sre-
dnja šola (2–3 leta) (Z = –3,22; p = 0,001); višješolska izobrazba in osnovna šo-
la (Z = –2,98; p = 0,003), vsi p > 0,009. Najbolj konstruktivno porabijo čas tis-
ti_e, katerih očetje imajo višješolsko izobrazbo, sledijo tisti_e, katerih oče ima
končano 2–3-letno srednjo šolo, in nazadnje posamezniki_ce, kateri očetje so
zaključili osnovno šolo.

Zavezanost učenju (χ2(4) = 20,98; p < 0,001): visokošolska izobrazba in sre-
dnja šola (4 leta) (Z = –3,77; p < 0,001), visokošolska izobrazba in srednja šo-
la (2–3 leta) (Z = –4,01; p < 0,001), vsi p > 0,042. Najbolj zavezani učenju so tis-
ti_e, katerih očetje imajo visokošolsko izobrazbo, sledijo tisti_e, katerih oče
ima končano 4-letno srednjo šolo in nazadnje posamezniki_ce, kateri očetje so
zaključili 2–3-letno srednjo šolo.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185