Page 181 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 181
go merjenje
Tabela 182: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na očetovo izobrazbo v drugem merjenju
Visokošol- Višješolska Srednja Srednja Osnovna Nedokonča- Ne vem Nimam
ska izobrazba šola šola šola na osnovna očeta (ali
skrbnika)
izobrazba (4 leta) (2–3 leta) šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,98 0,55 3,01 0,57 2,97 0,57 3,01 0,62 2,99 0,68 2,40 0,94 2,92 0,61 2,59 0,85
Opolnomočenje 3,34 0,47 3,38 0,47 3,35 0,51 3,35 0,51 3,36 0,54 2,70 1,26 3,24 0,50 2,94 0,84
Zunanji Meje in 3,05 0,46 3,08 0,48 3,09 0,46 3,08 0,50 3,15 0,50 2,78 1,02 3,01 0,52 2,83 0,62
viri pričakovanja
Konstruktivna ra- 2,59 0,58 2,65 0,61 2,55 0,57 2,51 0,60 2,48 0,55 1,60 0,66 2,38 0,64 2,40 0,71
ba časa
Zavezanost 3,08 0,48 3,05 0,47 3,01 0,46 2,94 0,50 2,95 0,44 2,66 0,93 2,85 0,50 2,85 0,49
učenju
Notranji Pozitivne 3,17 0,41 3,18 0,41 3,21 0,42 3,14 0,43 3,18 0,40 2,62 0,98 3,07 0,44 3,15 0,55 181
viri vrednote 3,11 0,44 3,11 0,47 3,12 0,49 3,05 0,48 3,14 0,50 2,58 0,95 2,97 0,49 2,98 0,65
Socialne
spretnosti
Pozitivna 2,97 0,55 2,96 0,64 2,95 0,63 2,88 0,61 2,74 0,66 2,69 1,03 2,84 0,60 2,87 0,89
identiteta
Konstruktivna raba časa (χ2(4) = 10,28; p = 0,036): vsi p > 0,010. O višjih vrednostih
večinoma poročajo udeleženci_ke z očeti oz. skrbniki z višjo izobrazbo.
Zavezanost učenju (χ2(4) = 13,33; p = 0,010): visokošolska izobrazba (4–6-le-
tni študij) in 2–3-letna srednja šola (Z = –3,12; p = 0,002); vsi ostali p > 0,022. Pri
omenjeni spremenljivki najvišje povprečje dosegajo posamezniki_ce, katerih
očetje imajo visokošolsko izobrazbo, sledijo tisti_e, katerih očetje imajo višje-
šolsko izobrazbo, 4-letno srednjo šolo, osnovno šolo in nazadnje tisti_e, kate-
rih očetje so končali 2–3-letno srednjo šolo.
kvantitativni del: analize vprašalnikov
Tabela 182: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik o profilu
razvojnih virov glede na očetovo izobrazbo v drugem merjenju
Visokošol- Višješolska Srednja Srednja Osnovna Nedokonča- Ne vem Nimam
ska izobrazba šola šola šola na osnovna očeta (ali
skrbnika)
izobrazba (4 leta) (2–3 leta) šola
M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD
Podpora 2,98 0,55 3,01 0,57 2,97 0,57 3,01 0,62 2,99 0,68 2,40 0,94 2,92 0,61 2,59 0,85
Opolnomočenje 3,34 0,47 3,38 0,47 3,35 0,51 3,35 0,51 3,36 0,54 2,70 1,26 3,24 0,50 2,94 0,84
Zunanji Meje in 3,05 0,46 3,08 0,48 3,09 0,46 3,08 0,50 3,15 0,50 2,78 1,02 3,01 0,52 2,83 0,62
viri pričakovanja
Konstruktivna ra- 2,59 0,58 2,65 0,61 2,55 0,57 2,51 0,60 2,48 0,55 1,60 0,66 2,38 0,64 2,40 0,71
ba časa
Zavezanost 3,08 0,48 3,05 0,47 3,01 0,46 2,94 0,50 2,95 0,44 2,66 0,93 2,85 0,50 2,85 0,49
učenju
Notranji Pozitivne 3,17 0,41 3,18 0,41 3,21 0,42 3,14 0,43 3,18 0,40 2,62 0,98 3,07 0,44 3,15 0,55 181
viri vrednote 3,11 0,44 3,11 0,47 3,12 0,49 3,05 0,48 3,14 0,50 2,58 0,95 2,97 0,49 2,98 0,65
Socialne
spretnosti
Pozitivna 2,97 0,55 2,96 0,64 2,95 0,63 2,88 0,61 2,74 0,66 2,69 1,03 2,84 0,60 2,87 0,89
identiteta
Konstruktivna raba časa (χ2(4) = 10,28; p = 0,036): vsi p > 0,010. O višjih vrednostih
večinoma poročajo udeleženci_ke z očeti oz. skrbniki z višjo izobrazbo.
Zavezanost učenju (χ2(4) = 13,33; p = 0,010): visokošolska izobrazba (4–6-le-
tni študij) in 2–3-letna srednja šola (Z = –3,12; p = 0,002); vsi ostali p > 0,022. Pri
omenjeni spremenljivki najvišje povprečje dosegajo posamezniki_ce, katerih
očetje imajo visokošolsko izobrazbo, sledijo tisti_e, katerih očetje imajo višje-
šolsko izobrazbo, 4-letno srednjo šolo, osnovno šolo in nazadnje tisti_e, kate-
rih očetje so končali 2–3-letno srednjo šolo.
kvantitativni del: analize vprašalnikov