Page 179 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 179
ela 180: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na kraj bivanja v četrtem merjenju

V velikem mestu V manjšem mestu V manjšem kraju Na vasi

M SD M SD M SD M SD

Pripadnost 3,03 0,61 3,09 0,55 3,06 0,57 3,04 0,57

Različnost 3,56 0,96 3,58 0,96 3,70 1,04 3,57 0,97

Prispevanje 2,47 0,59 2,37 0,58 2,52 0,78 2,50 0,69

ANOVA za zavzemanje perspektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost in 179
čuječnost:
Test homogenosti varianc je pokazal, da so variance homogene pri vseh preu-
čevanih spremenljivkah (vsi p > 0,147), zato smo nadalje interpretirale rezultate
ANOVE. Slednji so pokazali, da pri nobeni spremenljivki ni statistično značilnih
razlik med skupinami – zavzemanje perspektive (F(3, 1025) = 0,63; p = 0,599),
anksioznost (F(3, 1023) = 0,63; p = 0,597), COVID-19 anksioznost (F(3, 1023) = 0,71;
p = 0,548), čuječnost (F(3, 1020) = 0,40; p = 0,752).

10.0 Izobrazba očeta

Pri spremenljivki izobrazba očeta so lahko posamezniki_ce izbirali med osmi-
mi različnimi odgovori, pri čemer sta zadnja dva 'ne vem' in 'nimam skrbnika'.
Glede na vsebinski pomen samega vprašanja nam ti dve kategoriji ne pripo-
moreta pri nadaljnjem razumevanju razlik med skupinami, zato smo jih izklju-
čili iz nadaljnjih analiz. Pri frekvenčnih analizah smo ugotovile, da je v skupi-
ni nedokončana osnovna šola v vseh štirih merjenjih premalo udeleženk_cev.
Da ne bi prišlo do lažno pomembnih rezultatov, smo tudi to skupino izločile iz
analiz, tako smo nadaljnje analize izvedle s pomočjo petih skupin.

Ker se večina spremenljivk ni porazdeljevala normalno, smo izvedle Kru-
skal-Wallisov test (poročanje vsakega je razvidno za spremenljivkami v oklepa-
ju). Za ugotavljanje razlik med skupinami smo nadalje izvedle še parne primer-
jave s pomočjo Mann-Whitneyjevega testa in za večjo statistično pravilnost
prilagodile vrednost pomembnosti (0,05/10 = 0,005). Normalno so se porazde-
ljevale v prvem merjenju čuječnost, v drugem merjenju kompetentnost, anksi-
oznost in čuječnost, v tretjem merjenju meje in pričakovanja, pozitivne vred-
note, kompetentnost, anksioznost in čuječnost, ter v četrtem merjenju meje
in pričakovanja, pozitivne vrednote, kompetentnost, empatična skrb, anksio-
znost, COVID-19 anksioznost, čustva in čuječnost.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184