Page 227 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 227
o monokultur nosti, medkultur nosti in/ali večkultur nosti pr i pouku tujega jezik a
bljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport: Zavod RS za šol-
stvo.
UČNI načrt. Program osnovna šola. Tuji jezik v 2. in 3. razredu / [članice delov-
ne skupine za pripravo učnega načrta Katica Pevec Semec ... [et al.] (2013).
Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport: Zavod RS za
šolstvo.
Welsch, W. (2010). Was ist eigentlich Transkulturalität? V Darowska, L. In C.
Machold (ur.). Hochschule als transkultureller Raum? Beiträge zu Kultur,
Bildung und Differenz, str. 39–66. Bielefeld: Transcript Verlag.
227
bljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport: Zavod RS za šol-
stvo.
UČNI načrt. Program osnovna šola. Tuji jezik v 2. in 3. razredu / [članice delov-
ne skupine za pripravo učnega načrta Katica Pevec Semec ... [et al.] (2013).
Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport: Zavod RS za
šolstvo.
Welsch, W. (2010). Was ist eigentlich Transkulturalität? V Darowska, L. In C.
Machold (ur.). Hochschule als transkultureller Raum? Beiträge zu Kultur,
Bildung und Differenz, str. 39–66. Bielefeld: Transcript Verlag.
227