Page 226 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 226
olin, I. (1992). Der monolinguale Habitus der multilingualen Schule. Mün-
ster idr.: Waxman.
Hu, A. (2010). Aspekte der Evaluation interkultureller Kompetenzen im Fre-
mdsprachen unterricht. V Berndt, A. in K. Kleppin (ur.), Sprachlehrfor-
schung: Theorie und Empirie. Festschrift für Rüdiger Grotjahn, str. 61–72.
Frankfurt am Main: Peter Lang.
Jazbec, S. in Kacjan, B. (2019). Der Gemeinsame europäische Referenzrahmen
für Sprachen – Lücken und Herausforderungen. Aussiger Beiträge, 13, 181–
203. http://old.ff.ujep.cz/ab/files/13_2019/volltext.pdf
Kač, L. (2019). Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam
podpira in priznava raznojezičnost in medkulturnost v vrtcih in šolah.
Slovenščina v šoli, 1(XXII), 4–17.
Kramsch, C. (2013). Culture in foreign language teaching. Iranian Journal of
Language Teaching Research, 1, 57–78. http://www.urmia.ac.ir/sites/www.
urmia.ac.ir/files/Article%204_1.pdf
SEJO Dodatek – Skupni evropski jezikovni okvir: učenje, poučevanje, ocenje-
vanje. Dodatek z novimi opisniki (2017). ZRSŠ, neobjavljena verzija prevo-
da. Izvirnik dostopen na spletni strani: www.coe.int/lang-cefr
SEJO – Skupni evropski jezikovni okvir: učenje, poučevanje, ocenjevanje (2011).
Ministrstvo RS za šolstvo in šport, Urad za razvoj šolstva. http://www.
mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/razvoj_solstva/Jezi-
ki/Pu
Roche, J. (2001). Interkulturelle Sprachdidaktik. Eine Einführung. Tübingen:
Gunter Narr Verlag.
ROPP – Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam (2017).
https://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/ropp-referencni-okvir-za-pristope-k-
-jezikom/files/assets/basic-html/index.html#1
UČNI načrt. Angleščina: gimnazija: splošna, klasična, strokovna gimnazija: ob-
vezni ali izbirni predmet in matura (420 ur) / predmetna komisija Vine-
ta Eržen ... [idr.]. (2008). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod
RS za šolstvo.
UČNI načrt. Nemščina: gimnazija: splošna, klasična, strokovna gimnazija: ob-
vezni predmet in matura (420 ur), izbirni predmet (140 ur) / predmetna
komisija Nada Holc ... [et al.]. (2008). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in
šport: Zavod RS za šolstvo.
UČNI načrt. Program osnovna šola. Nemščina / avtorice posodobitve učnega
načrta 2016 Liljana Kač, Susanne Volčanšek, Suzana Ramšak (2016). Lju-
226
ster idr.: Waxman.
Hu, A. (2010). Aspekte der Evaluation interkultureller Kompetenzen im Fre-
mdsprachen unterricht. V Berndt, A. in K. Kleppin (ur.), Sprachlehrfor-
schung: Theorie und Empirie. Festschrift für Rüdiger Grotjahn, str. 61–72.
Frankfurt am Main: Peter Lang.
Jazbec, S. in Kacjan, B. (2019). Der Gemeinsame europäische Referenzrahmen
für Sprachen – Lücken und Herausforderungen. Aussiger Beiträge, 13, 181–
203. http://old.ff.ujep.cz/ab/files/13_2019/volltext.pdf
Kač, L. (2019). Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam
podpira in priznava raznojezičnost in medkulturnost v vrtcih in šolah.
Slovenščina v šoli, 1(XXII), 4–17.
Kramsch, C. (2013). Culture in foreign language teaching. Iranian Journal of
Language Teaching Research, 1, 57–78. http://www.urmia.ac.ir/sites/www.
urmia.ac.ir/files/Article%204_1.pdf
SEJO Dodatek – Skupni evropski jezikovni okvir: učenje, poučevanje, ocenje-
vanje. Dodatek z novimi opisniki (2017). ZRSŠ, neobjavljena verzija prevo-
da. Izvirnik dostopen na spletni strani: www.coe.int/lang-cefr
SEJO – Skupni evropski jezikovni okvir: učenje, poučevanje, ocenjevanje (2011).
Ministrstvo RS za šolstvo in šport, Urad za razvoj šolstva. http://www.
mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/razvoj_solstva/Jezi-
ki/Pu
Roche, J. (2001). Interkulturelle Sprachdidaktik. Eine Einführung. Tübingen:
Gunter Narr Verlag.
ROPP – Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam (2017).
https://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/ropp-referencni-okvir-za-pristope-k-
-jezikom/files/assets/basic-html/index.html#1
UČNI načrt. Angleščina: gimnazija: splošna, klasična, strokovna gimnazija: ob-
vezni ali izbirni predmet in matura (420 ur) / predmetna komisija Vine-
ta Eržen ... [idr.]. (2008). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod
RS za šolstvo.
UČNI načrt. Nemščina: gimnazija: splošna, klasična, strokovna gimnazija: ob-
vezni predmet in matura (420 ur), izbirni predmet (140 ur) / predmetna
komisija Nada Holc ... [et al.]. (2008). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in
šport: Zavod RS za šolstvo.
UČNI načrt. Program osnovna šola. Nemščina / avtorice posodobitve učnega
načrta 2016 Liljana Kač, Susanne Volčanšek, Suzana Ramšak (2016). Lju-
226