Page 297 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 297
video razlage na razlagamo.si: analiza vsebine in značilnosti

KODA OPIS PRIMER

SKICA LIKOV Učitelj skicira lik. Romana Šabeder, 8. razred: Naloga sestavljen
lik 1 (izračun obsega)
https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30243#section-4

SKICA TELES Učitelj skicira telo. Suzana Kranjec, 9. razred: Sestavljeno telo
https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30288#section-9

IKONIČNA REPRE- V video razlagi je pri- Jožica Višnar, 9. razred: Površina pokončne-
ZETACIJA sotna ikonična repre- ga valja
zentacija. https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30289#section-4

VIZUALNI PRIKAZ Učitelj razlago podkre- Tjaša Gale, 4. razred: Teorija o nastanku sveta
pi z vizualnimi prikazi https://ucilnice.arnes.si/course/view.
(npr. slika, video, ani- php?id=31216#section-3
macija, skica).

UVOD Učitelj učence sezna- Staša Kancler, 1. razred: Ravne in krive črte
ni z učnimi cilji, pono- https://ucilnice.arnes.si/course/view.
vi že obravnavo snov php?id=30179#section-5
ali pa je prisotna uvod-
na motivacija.

METODIČNI KO- V video razlagi so pri- Rozalija Grešak, 9. razred: Množenje veččleni-
RAKI sotni metodični ko- ka z veččlenikom
raki. https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30271#section-1

ZAKLJUČEK Učitelj povzame bistvo Mojca Žugič Perić, 1. razred: Kaj jedo živali
obravnavane snovi. https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=31348#section-5

INDUKTIVNI PRI- Učiteljev pristop teme- Miha Skopec, 5. razred: Množice
STOP lji na primerih. https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30298#section-3

UPORABA Učitelj pri razlagi upo- Irena Mučibabić, 2. razred: Seštevanje do 100
PONAZORIL rabi ponazorila. DE + D
https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30232#section-3

PRISPODOBA Učitelj pri razlagi upo- Vesna Zmazek, 1. letnik: Ničle in začetna vred-
rabi prispodobe. nost funkcije
https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30304#section-1

Učitelj že v nap- Jože Senekovič, 6. razred: Kot – lastnosti
NAPAČNE PREDSTA- rej predvidi mo- https://ucilnice.arnes.si/course/view.
VE UČENCEV žne zmotne predstave php?id=30332#section-1
učencev.

MEDPREDMETNO Učitelj poveže predava- David Gajser, 4. letnik: Modeliranje z integra-
POVEZOVANJE no snov s snovjo dru- lom
gega predmeta. https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30336#section-14

DEMONSTRACIJA Učitelj prikaže posto- Ana Canzutti, 7. razred: Obseg in ploščina tri-
POSTOPA REŠEVA- pek reševanja naloge. kotnika, reševanje nalog
NJA NALOGE https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=30347#section-8

297
   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302