Page 400 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 400
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
posebnimi potrebami, socialni integraciji in kvaliteti življenj družin z otro-
ki z motnjami v duševnem razvoju in drugimi razvojnimi motnjami.
Majda Schmidt Krajnc, PhD, Full Professor, Employed at the Faculty of
Education of the University of Maribor, Department of Basic Pedagogical
Studies. Her work is focused on research of inclusive education of children
with special needs, social integration and quality of life of families with
children with mental disabilities and other developmental disorders.
Tina Pivec je trenutno zaposlena kot mlada raziskovalka na Pedagoškem in-
štitutu. Magistrirala je iz psihologije na Filozofski fakulteti Univerze v Ma-
riboru. V magistrskem delu je preučevala psihosocialne značilnosti raz-
ličnih skupin udeležencev medvrstniškega nasilja in viktimizacije. Njen
znanstvenoraziskovalni interes sega na področje pedagoške in razvojne
psihologije, v sklopu doktorskega študija pripravlja doktorsko disertacijo s
področja pozitivnega razvoja mladih in nasilnega vedenja pri mladih v ob-
dobju prehoda iz osnovne v srednjo šolo.
Tina Pivec is currently employed as an emerging researcher at the Educa-
tional Research Institute. She finished her postgraduate studies of Psychol-
ogy at the Faculty of Arts, University of Maribor. In her thesis, she exam-
ined psychosocial characteristics between different groups of bullying and
victimization participants. Her research interest is in the field of educa-
tional and developmental psychology. In her PhD studies, she is preparing
a doctoral dissertation with the focus on positive youth development and
bullying behaviour among adolescents in the transition between primary
school and high school.
Ana Kozina je diplomirana univerzitetna psihologinja, doktorica psiho-
loških ved in docentka za psihologijo. Zaposlena je na Pedagoškem inšti-
tutu, kjer je vodja Centra za evalvacijske študije. Njeno raziskovalno delo
sega na področji pedagoške in razvojne psihologije. Ukvarja se z razvojem
agresivnosti in anksioznosti (obdobje otroštva in mladostništva) ter nju-
ne interakcije na ravni posameznika in na ravni širšega družbenega oko-
lja (vključno z razvojem preventivnih in intervencijskih dejavnosti). Na po-
dročju pedagoške psihologije se ukvarja s preučevanjem dejavnikov (šolska
klima, socialno in čustveno učenje, motivacija …), ki vplivajo na učne do-
sežke otrok in mladostnikov. Je članica programske skupine Edukacijske
raziskave (2015–2020), članica uredniškega odbora Založbe Pedagoškega
400
posebnimi potrebami, socialni integraciji in kvaliteti življenj družin z otro-
ki z motnjami v duševnem razvoju in drugimi razvojnimi motnjami.
Majda Schmidt Krajnc, PhD, Full Professor, Employed at the Faculty of
Education of the University of Maribor, Department of Basic Pedagogical
Studies. Her work is focused on research of inclusive education of children
with special needs, social integration and quality of life of families with
children with mental disabilities and other developmental disorders.
Tina Pivec je trenutno zaposlena kot mlada raziskovalka na Pedagoškem in-
štitutu. Magistrirala je iz psihologije na Filozofski fakulteti Univerze v Ma-
riboru. V magistrskem delu je preučevala psihosocialne značilnosti raz-
ličnih skupin udeležencev medvrstniškega nasilja in viktimizacije. Njen
znanstvenoraziskovalni interes sega na področje pedagoške in razvojne
psihologije, v sklopu doktorskega študija pripravlja doktorsko disertacijo s
področja pozitivnega razvoja mladih in nasilnega vedenja pri mladih v ob-
dobju prehoda iz osnovne v srednjo šolo.
Tina Pivec is currently employed as an emerging researcher at the Educa-
tional Research Institute. She finished her postgraduate studies of Psychol-
ogy at the Faculty of Arts, University of Maribor. In her thesis, she exam-
ined psychosocial characteristics between different groups of bullying and
victimization participants. Her research interest is in the field of educa-
tional and developmental psychology. In her PhD studies, she is preparing
a doctoral dissertation with the focus on positive youth development and
bullying behaviour among adolescents in the transition between primary
school and high school.
Ana Kozina je diplomirana univerzitetna psihologinja, doktorica psiho-
loških ved in docentka za psihologijo. Zaposlena je na Pedagoškem inšti-
tutu, kjer je vodja Centra za evalvacijske študije. Njeno raziskovalno delo
sega na področji pedagoške in razvojne psihologije. Ukvarja se z razvojem
agresivnosti in anksioznosti (obdobje otroštva in mladostništva) ter nju-
ne interakcije na ravni posameznika in na ravni širšega družbenega oko-
lja (vključno z razvojem preventivnih in intervencijskih dejavnosti). Na po-
dročju pedagoške psihologije se ukvarja s preučevanjem dejavnikov (šolska
klima, socialno in čustveno učenje, motivacija …), ki vplivajo na učne do-
sežke otrok in mladostnikov. Je članica programske skupine Edukacijske
raziskave (2015–2020), članica uredniškega odbora Založbe Pedagoškega
400