Page 397 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 397
o avtorjih

mobilna učiteljica za dodatno strokovno pomoč. V soavtorstvu je za razi-
skovalno nalogo o stališčih študentov do nadarjenih in njihovega izobraže-
vanja prejela Prešernovo nagrado Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani.
Trenutno v okviru magistrske naloge raziskuje razvitost izvršilnih funkcij
pri predšolskih otrocih.
Maruša Loboda has a bachelor‘s degree in Special and Rehabilitation Peda-
gogy and is currently enrolled in the Master‘s programme Special and Re-
habilitation Pedagogy, orientation Special Developmental and Learning
Difficulties at the Faculty of Education, University of Ljubljana. Since Sep-
tember 2019, she is working at Primary School Roje as a specialized mo-
bile teacher providing additional professional assistance. In co-authorship,
she received the faculty Prešeren Award for research regarding pre-service
teachers‘ attitudes toward gifted pupils and their education. Currently, she
is working on her master‘s thesis researching executive functions in pre-
school children.

Urška Žerak je asistentka za pedagoško psihologijo na Pedagoški fakulteti
Univerze v Ljubljani. Je študentka doktorskega študija Aplikativne psiholo-
ške študije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Njeni raziskovalni
interesi so na področju samoregulacijskega učenja, učnih strategij, nadar-
jenih učencev, ustvarjalnosti in izobraževanja učiteljev. Je aktivna članica
Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti na Pedagoški fakulteti
Univerze v Ljubljani ter Društva psihologov Slovenije.
Urška Žerak is a teaching assistant of educational psychology at the Fac-
ulty of Education of the University of Ljubljana. She is a Ph.D. student in
Applied Psychological Studies at the Faculty of Arts of the University of
Ljubljana. Her research interests are in the field of self-regulated learning,
learning strategies, gifted education, and teachers’ professional develop-
ment. She is a member of Centre for Research and Promotion of Gifted-
ness at the Faculty of Education University of Ljubljana and Slovenian Psy-
chologists’ Association.

Dr. Janez Vogrinc je izredni profesor za pedagoško metodologijo in statisti-
ko na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Na znanstveno-raziskoval-
nem področju se ukvarja predvsem z različnimi raziskovalnimi pristopi,
ki se uporabljajo na pedagoškem področju (npr. Kvalitativno raziskovanje,
akcijsko raziskovanje), pa tudi s sistemom izobraževanja učiteljev. Je pred-
sednik Državne komisije za vodenje nacionalnega preverjanja znanja, član

397
   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402