Page 394 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 394
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
Barbara Baloh je kot docentka za didaktiko slovenščine zaposlena na Pe-
dagoški fakulteti, Univerzi na Primorskem. Trenutno se ukvarja z jezikov-
nimi in sociolingvističnimi vidiki razvoja otrokovega govora, predvsem
s pripovedovanjem otrok v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju v
enojezičnem in večjezičnem okolju, z učenjem in poučevanjem slovenšči-
ne kot maternega, drugega in tujega jezika, ter predopismenjevanjem in
opismenjevanjem v enojezičnem in večjezičnem okolju. Svoja strokovna in
znanstvena spoznanja objavlja v tujih in domačih strokovnih in znanstve-
nih revijah.
Barbara Baloh works at the University of Primorska, at the Faculty of ped-
agogy as an assistant professor of the Slovenian language teaching cours-
es. Her focus is mainly on the research of the Slovenian language didac-
tics and socio-linguistic isssues. Especially relevant are her publications in
which a socio-linguistic approach and didactic and methodic questions are
combined with the language of the environment and literacy teaching in
a second language, as well as publications where new didactic approach-
es to language teaching in pre-school and school age children are consid-
ered. She publishes her scientific findings both in national and foreign sci-
entific magazines.
Izr. prof. dr. Silva Bratož je na Pedagoški Fakulteti Univerze na Primorskem
nosilka različnih predmetov na področju učenja angleščine in didaktike
poučevanja tujega jezika. Doktorirala je iz jezikoslovja na Filozofski fakul-
teti Univerze v Ljubljani. V okviru svojega znanstveno-raziskovalnega dela
raziskuje zlasti na področjih zgodnjega učenja tujega jezika in uporabnega
jezikoslovja. V zadnjem času se raziskovalno posveča zlasti preučevanju
stališč bodočih učiteljev do večjezičnosti, načinom, kako otroci zaznavajo
različne jezike, analizi vloge učiteljev skozi metafore in preučevanju mož-
nosti razredne interakcije za razvijanje jezikovnih zmožnosti.
Silva Bratož is Associate Professor of English at the Faculty of Education
of the University of Primorska, Slovenia where she teaches several courses
in the area of foreign language teaching. She earned her PhD in linguistics
from the Faculty of Arts, University of Ljubljana. She has researched and
published in the area of foreign language teaching methodology for young
learners and applied linguistics. Her current research focuses on pre-ser-
vice teachers’ attitudes towards multilingualism, children’s perceptions of
different languages, analysing the roles of a teacher through metaphors,
394
Barbara Baloh je kot docentka za didaktiko slovenščine zaposlena na Pe-
dagoški fakulteti, Univerzi na Primorskem. Trenutno se ukvarja z jezikov-
nimi in sociolingvističnimi vidiki razvoja otrokovega govora, predvsem
s pripovedovanjem otrok v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju v
enojezičnem in večjezičnem okolju, z učenjem in poučevanjem slovenšči-
ne kot maternega, drugega in tujega jezika, ter predopismenjevanjem in
opismenjevanjem v enojezičnem in večjezičnem okolju. Svoja strokovna in
znanstvena spoznanja objavlja v tujih in domačih strokovnih in znanstve-
nih revijah.
Barbara Baloh works at the University of Primorska, at the Faculty of ped-
agogy as an assistant professor of the Slovenian language teaching cours-
es. Her focus is mainly on the research of the Slovenian language didac-
tics and socio-linguistic isssues. Especially relevant are her publications in
which a socio-linguistic approach and didactic and methodic questions are
combined with the language of the environment and literacy teaching in
a second language, as well as publications where new didactic approach-
es to language teaching in pre-school and school age children are consid-
ered. She publishes her scientific findings both in national and foreign sci-
entific magazines.
Izr. prof. dr. Silva Bratož je na Pedagoški Fakulteti Univerze na Primorskem
nosilka različnih predmetov na področju učenja angleščine in didaktike
poučevanja tujega jezika. Doktorirala je iz jezikoslovja na Filozofski fakul-
teti Univerze v Ljubljani. V okviru svojega znanstveno-raziskovalnega dela
raziskuje zlasti na področjih zgodnjega učenja tujega jezika in uporabnega
jezikoslovja. V zadnjem času se raziskovalno posveča zlasti preučevanju
stališč bodočih učiteljev do večjezičnosti, načinom, kako otroci zaznavajo
različne jezike, analizi vloge učiteljev skozi metafore in preučevanju mož-
nosti razredne interakcije za razvijanje jezikovnih zmožnosti.
Silva Bratož is Associate Professor of English at the Faculty of Education
of the University of Primorska, Slovenia where she teaches several courses
in the area of foreign language teaching. She earned her PhD in linguistics
from the Faculty of Arts, University of Ljubljana. She has researched and
published in the area of foreign language teaching methodology for young
learners and applied linguistics. Her current research focuses on pre-ser-
vice teachers’ attitudes towards multilingualism, children’s perceptions of
different languages, analysing the roles of a teacher through metaphors,
394