Page 323 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 323
timsko vodenje in sistematično razvijanje strokovnih timov v vrtcu
Mayer, Janez. Nastajanje celostnega pogleda - ključ za ustvarjalnost tima. V
Mayer, J. (in sod.). (2001). Skrivnost ustvarjalnega tima. Ljubljana: Deda-
lus – Center za razvoj vodilnih osebnosti in skupin, 2001.
Ohland, M. W., Loughry, M. L., Woehr, D. J., Finelli, C. J., Bullard, L. J., Felder,
R. M., & Schmucker, D. G. The Comprehensive Assessment of Team Mem-
ber Effectiveness: Development of a Behaviorally Anchored Rating Scale for
Self and Peer Evaluations. Academy of Management Learning and Educa-
tion, 11, 609-630, 2012.
Polak, Alenka. (1999 in 2001). Aktivnosti za spodbujanje in razvijanje timskega
dela. Priročnik za timsko delo v šoli. Tempus Respect. Pedagoška fakulteta
Univerze v Ljubljani. (uporabljeno s privoljenjem avtorice)
Polak, Alenka. Timsko delo v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Modrijan,
2007.
Polak, Alenka. Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu: priročnik. Pe-
dagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012.
Robbins, Harvey and Michael Finley. The new why teams don‘t work: What
goes wrong and how to make it right. Berrett-Koehler Publishers, 2000.
Rutar, Dušan. (ur.). Kognitivna znanost v šoli za 21. stoletje. Kamnik: Cirius,
2017.
Salas, Eduardo, Nancy J. Cooke and Michael A. Rosen. On Teams, Teamwork,
and Team Performance: Discoveries and Developments. Human Factors,
50(3), 540–547, 2008.
Sheckley, B. G. in Allen, G. J. Experiential Learning: A Key to Adult Develo-
pment. V L. Lamdin (ur.), Roads to the Learning Society (str. 99–109).
Chicago: The Council for Adult and Experiential Learning, 1991.
Šagud, Mirjana in Anka Jurčević Lozančić. Značenje kritičke refleksije i samo-
refleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse. V M. Ljube-
tić in B. Mendeš, (ur.). Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog
i predškolskog odgoja – izazov za promjene. Split: Nomen Nostrum Mu-
dnić, 2012.
Tancig, Simona. Vprašalnik: Intervizija in supervizija-evalvacija; (c) Simona
Tancig, PeF, 2011.
Viri
Katz, Lilian. G. (1972). Developmental Stages of Preschool Teachers. The Ele-
mentary School Journal,73(1), 50–54. Pridobljeno s http://www.jstor.org/
stable/1000851 (8. 12. 2019)
323
Mayer, Janez. Nastajanje celostnega pogleda - ključ za ustvarjalnost tima. V
Mayer, J. (in sod.). (2001). Skrivnost ustvarjalnega tima. Ljubljana: Deda-
lus – Center za razvoj vodilnih osebnosti in skupin, 2001.
Ohland, M. W., Loughry, M. L., Woehr, D. J., Finelli, C. J., Bullard, L. J., Felder,
R. M., & Schmucker, D. G. The Comprehensive Assessment of Team Mem-
ber Effectiveness: Development of a Behaviorally Anchored Rating Scale for
Self and Peer Evaluations. Academy of Management Learning and Educa-
tion, 11, 609-630, 2012.
Polak, Alenka. (1999 in 2001). Aktivnosti za spodbujanje in razvijanje timskega
dela. Priročnik za timsko delo v šoli. Tempus Respect. Pedagoška fakulteta
Univerze v Ljubljani. (uporabljeno s privoljenjem avtorice)
Polak, Alenka. Timsko delo v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Modrijan,
2007.
Polak, Alenka. Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu: priročnik. Pe-
dagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012.
Robbins, Harvey and Michael Finley. The new why teams don‘t work: What
goes wrong and how to make it right. Berrett-Koehler Publishers, 2000.
Rutar, Dušan. (ur.). Kognitivna znanost v šoli za 21. stoletje. Kamnik: Cirius,
2017.
Salas, Eduardo, Nancy J. Cooke and Michael A. Rosen. On Teams, Teamwork,
and Team Performance: Discoveries and Developments. Human Factors,
50(3), 540–547, 2008.
Sheckley, B. G. in Allen, G. J. Experiential Learning: A Key to Adult Develo-
pment. V L. Lamdin (ur.), Roads to the Learning Society (str. 99–109).
Chicago: The Council for Adult and Experiential Learning, 1991.
Šagud, Mirjana in Anka Jurčević Lozančić. Značenje kritičke refleksije i samo-
refleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse. V M. Ljube-
tić in B. Mendeš, (ur.). Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog
i predškolskog odgoja – izazov za promjene. Split: Nomen Nostrum Mu-
dnić, 2012.
Tancig, Simona. Vprašalnik: Intervizija in supervizija-evalvacija; (c) Simona
Tancig, PeF, 2011.
Viri
Katz, Lilian. G. (1972). Developmental Stages of Preschool Teachers. The Ele-
mentary School Journal,73(1), 50–54. Pridobljeno s http://www.jstor.org/
stable/1000851 (8. 12. 2019)
323