Page 260 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 260
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
Kovač, Tatjana. 2008. Vpliv participacije učencev na kakovost vzgojno-izobra-
ževalnega dela šole. (Doctoral dissertation). Ljubljana: Univerza v Lju-
bljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za pedagogiko in andragogiko.
Kovač, Tatjana; Resman, Metod in Rajkovič, Vladislav. 2008. Kriteriji oce-
njevanja kakovosti šol na podlagi ekspertnega modela. Moč participacije
učencev. Sodobna pedagogika, 59(2): 180–201.
Kramar, Martin, 1990. Učenci v vzgojno-izobraževalnem procesu sodobne
šole. Radovljica: Didakta.
Kramar, Martin. 2008. Razmerja med šolo, učenci in starši v vzgojno-izobra-
ževalnem procesu v luči avtonomije. V Šola in starši z vidika avtonomije;
Zbornik prispevkov s posveta ob 200-letnici šolstva v Črenšovcih, ur. Meg-
lič, Drago, 40–45. Črenšovci: Osnovna šola Franceta Prešerna.
Kroflič, Breda. 2003. Vedenjsko težavni otroci – neodkriti in zatrti nadarjen-
ci? Nadarjeni med teorijo in prakso; Zbornik prispevkov; Mednarodni
znanstveni simpozij, ur. Blažič, Marjan, 207–218. Novo mesto: Slovensko
združenje za nadarjene.
Kroflič, Robi. 2013. Pripoznanje zmožnega otroka in ontološki angažma v dia-
logu - pogoj participacije in vzgoje za aktivno državljanstvo. Nacionalna
konferenca Socialna in državljanska odgovornost: Zbornik prispevkov.
Ljubljana: Ministrstvo RS za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.
https://www.zrss.si/sidro/files/SIDRO2013-zbornik.pdf.
Kurth Buchholz, Elke. 2011. Schülermitbestimmung aus Sicht von Schülern
und Lehrern: Eine vergleichende Untersuchung an Gymnasien in Bran-
denburg und Nordrhein-Westfalen. Münster: Waxmann Verlag.
Marentič Požarnik, Barica. 2016. Psihologija učenja in pouka: Temeljna spoz-
nanja in primeri iz prakse. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik, Barica in Plut Pregelj, Leopoldina. 2009. Moč učnega po-
govora: poti do znanja z razumevanjem. Ljubljana: DZS.
Mithans, Monika. 2017. Participacija učencev pri pouku in na šoli. (Doctoral
dissertation). Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta.
Mithans, Monika in Ivanuš Grmek, Milena. 2012. Spreminjanje položaja učen-
ca v Sloveniji v 20. stoletju. Revija za elementarno izobraževanje, 5(2/3):
55–72.
Prgić, Jani. 2010. Šolska in vrstniška mediacija: Vse kar morate vedeti o
mediaciji v šoli. Griže: Svetovalno-izobraževalni center MI.
Pšunder, Majda. 1998. Kaj bi učitelji in starši še lahko vedeli? Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
260
Kovač, Tatjana. 2008. Vpliv participacije učencev na kakovost vzgojno-izobra-
ževalnega dela šole. (Doctoral dissertation). Ljubljana: Univerza v Lju-
bljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za pedagogiko in andragogiko.
Kovač, Tatjana; Resman, Metod in Rajkovič, Vladislav. 2008. Kriteriji oce-
njevanja kakovosti šol na podlagi ekspertnega modela. Moč participacije
učencev. Sodobna pedagogika, 59(2): 180–201.
Kramar, Martin, 1990. Učenci v vzgojno-izobraževalnem procesu sodobne
šole. Radovljica: Didakta.
Kramar, Martin. 2008. Razmerja med šolo, učenci in starši v vzgojno-izobra-
ževalnem procesu v luči avtonomije. V Šola in starši z vidika avtonomije;
Zbornik prispevkov s posveta ob 200-letnici šolstva v Črenšovcih, ur. Meg-
lič, Drago, 40–45. Črenšovci: Osnovna šola Franceta Prešerna.
Kroflič, Breda. 2003. Vedenjsko težavni otroci – neodkriti in zatrti nadarjen-
ci? Nadarjeni med teorijo in prakso; Zbornik prispevkov; Mednarodni
znanstveni simpozij, ur. Blažič, Marjan, 207–218. Novo mesto: Slovensko
združenje za nadarjene.
Kroflič, Robi. 2013. Pripoznanje zmožnega otroka in ontološki angažma v dia-
logu - pogoj participacije in vzgoje za aktivno državljanstvo. Nacionalna
konferenca Socialna in državljanska odgovornost: Zbornik prispevkov.
Ljubljana: Ministrstvo RS za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.
https://www.zrss.si/sidro/files/SIDRO2013-zbornik.pdf.
Kurth Buchholz, Elke. 2011. Schülermitbestimmung aus Sicht von Schülern
und Lehrern: Eine vergleichende Untersuchung an Gymnasien in Bran-
denburg und Nordrhein-Westfalen. Münster: Waxmann Verlag.
Marentič Požarnik, Barica. 2016. Psihologija učenja in pouka: Temeljna spoz-
nanja in primeri iz prakse. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik, Barica in Plut Pregelj, Leopoldina. 2009. Moč učnega po-
govora: poti do znanja z razumevanjem. Ljubljana: DZS.
Mithans, Monika. 2017. Participacija učencev pri pouku in na šoli. (Doctoral
dissertation). Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta.
Mithans, Monika in Ivanuš Grmek, Milena. 2012. Spreminjanje položaja učen-
ca v Sloveniji v 20. stoletju. Revija za elementarno izobraževanje, 5(2/3):
55–72.
Prgić, Jani. 2010. Šolska in vrstniška mediacija: Vse kar morate vedeti o
mediaciji v šoli. Griže: Svetovalno-izobraževalni center MI.
Pšunder, Majda. 1998. Kaj bi učitelji in starši še lahko vedeli? Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
260