Page 259 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 259
besedna inter akcija med poukom: k ako nanjo vpliva znanje učencev
Proceedings on Humanities and Social Sciences. 11: 190-198. https://www.
researchgate.net/publication/330854430_In-class_teacher-student_com-
munication_according_to_high_school_students‘_perceptions.
Ing, Marsha; Webb, Noreen M.; Franke, Megan L.; Turrou, Angela C.; Wong, Ja-
cqueline; Shin, Nami in Fernandez, Cecilia H. 2015. Student participation in
elementary mathematics classrooms: the missing link between teacher pra-
ctices and student achievement? Educational Studies in Mathematics, 90 (3):
341–356.
Ivanuš Grmek, Milena; Javornik Krečič, Marija; Vršnik Perše, Tina; Rutar Le-
ban, Tina; Kobal Grum, Darja in Novak, Bogomir. 2007. Gimnazija na
razpotju. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Javornik Krečič, Marija. 2003. Aktivnosti srednješolcev pri obravnavi nove
učne snovi. Je aktivnost dijakov pri pouku v skladu s sodobnimi didak-
tičnimi koncepti? Vzgoja in izobraževanje, 34(6): 20–25.
Jesper Juul in Helle Jensen. 2009. Od poslušnosti do odgovornosti: za novo
kulturo vzgajanja. Radovljica: Didakta.
Juriševič, Mojca. 2012. Motiviranje učencev v šoli: analiza ključnih dejavnikov
zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu. Lju-
bljana: Pedagoška Fakulteta.
Kastelic Hočevar, Magda. 2003. Problemi, s katerimi se srečujejo nadarjeni in
premagovanje le-teh. V Nadarjeni med teorijo in prakso: mednarodni
znanstveni simpozij, ur. Marjan Blažič, 282-289. Novo mesto: Slovensko
združenje za nadarjene: Visokošolsko središče.
Kodela, Tadeja in Lesar Irena. 2015. Ali formalni in strokovni dokumenti s
področja šolstva spodbujajo participacijo učencev? Sodobna pedagogika,
66(3): 36–51.
Konvencija o otrokovih pravicah. 1989. https://www.gov.si/assets/ministrstva/
MZZ/Dokumenti/multilaterala/clovekove-pravice/porocila-SLO-po-in-
strumentih-o-clovekovih-pravicah/73241a9c65/Konvencija-o-otrokovih-
-pravicah.pdf .
Kötters, Catrin; Schmidt, Ralf in Ziegler, Christine. 2001. Partizipation im
Unterricht – Zur Differenz von Erfahrung und Ideal partizipativer
Verhältnisse im Unterricht und deren Verarbeitung. V Partizipation in
der Schule: Theoretische Perspektiven und empirische Analysen (Studien
zur Schul- und Bildungsforschung), ur. Böhmer, Jeanette in Kramer, Ro-
lf-Torsten, 93–122. Opladen: Leske in Budrich Verlag.
259
Proceedings on Humanities and Social Sciences. 11: 190-198. https://www.
researchgate.net/publication/330854430_In-class_teacher-student_com-
munication_according_to_high_school_students‘_perceptions.
Ing, Marsha; Webb, Noreen M.; Franke, Megan L.; Turrou, Angela C.; Wong, Ja-
cqueline; Shin, Nami in Fernandez, Cecilia H. 2015. Student participation in
elementary mathematics classrooms: the missing link between teacher pra-
ctices and student achievement? Educational Studies in Mathematics, 90 (3):
341–356.
Ivanuš Grmek, Milena; Javornik Krečič, Marija; Vršnik Perše, Tina; Rutar Le-
ban, Tina; Kobal Grum, Darja in Novak, Bogomir. 2007. Gimnazija na
razpotju. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Javornik Krečič, Marija. 2003. Aktivnosti srednješolcev pri obravnavi nove
učne snovi. Je aktivnost dijakov pri pouku v skladu s sodobnimi didak-
tičnimi koncepti? Vzgoja in izobraževanje, 34(6): 20–25.
Jesper Juul in Helle Jensen. 2009. Od poslušnosti do odgovornosti: za novo
kulturo vzgajanja. Radovljica: Didakta.
Juriševič, Mojca. 2012. Motiviranje učencev v šoli: analiza ključnih dejavnikov
zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu. Lju-
bljana: Pedagoška Fakulteta.
Kastelic Hočevar, Magda. 2003. Problemi, s katerimi se srečujejo nadarjeni in
premagovanje le-teh. V Nadarjeni med teorijo in prakso: mednarodni
znanstveni simpozij, ur. Marjan Blažič, 282-289. Novo mesto: Slovensko
združenje za nadarjene: Visokošolsko središče.
Kodela, Tadeja in Lesar Irena. 2015. Ali formalni in strokovni dokumenti s
področja šolstva spodbujajo participacijo učencev? Sodobna pedagogika,
66(3): 36–51.
Konvencija o otrokovih pravicah. 1989. https://www.gov.si/assets/ministrstva/
MZZ/Dokumenti/multilaterala/clovekove-pravice/porocila-SLO-po-in-
strumentih-o-clovekovih-pravicah/73241a9c65/Konvencija-o-otrokovih-
-pravicah.pdf .
Kötters, Catrin; Schmidt, Ralf in Ziegler, Christine. 2001. Partizipation im
Unterricht – Zur Differenz von Erfahrung und Ideal partizipativer
Verhältnisse im Unterricht und deren Verarbeitung. V Partizipation in
der Schule: Theoretische Perspektiven und empirische Analysen (Studien
zur Schul- und Bildungsforschung), ur. Böhmer, Jeanette in Kramer, Ro-
lf-Torsten, 93–122. Opladen: Leske in Budrich Verlag.
259