Page 261 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 261
besedna inter akcija med poukom: k ako nanjo vpliva znanje učencev
Rea, Dan W. 2000. Optimal motivation for talent development. Journal for
the Education of the Gifted, 23(2): 187–216. https://journals.sagepub.com/
doi/10.4219/jeg-2000-574
Roiste de, Aingeal, Kelly, Colette, Molcho, Michal, Gavin, Aoife in Gabhain,
Saoirse Nic. 2012. Is school participation good for children? Associations
with health and wellbeing. Health Education, 112 (2): 88–104.
Rutar Ilc, Zora in Rutar Dušan. 1997. Kaj poučujemo in preverjamo v šolah.
Radovljica: Didakta.
Simonišek, Katja. 2013. Zaznavanje učiteljeve komunikacije v razredu s strani
učencev in učitelja. (diplomsko delo). Maribor: Pedagoška fakulteta. https://
dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=41283&lang=slv&prip=rup:8760082:d1
Skalar, Marija. 1990. Od besede do odnosa v medosebni šolski komunikaciji. V
Komunikacija in jezikovna kultura v šoli, ur. France Žagar, 9-16. Ljublja-
na: Pedagoška akademija.
Šagud, Mirjana in Hajdin, Ljubimka. 2018. Position of the Modern Teacher in
Educational Theory and Practice. Croatian Journal of Education, 20(1):
149-160.
Štefanc, Damijan. 2005. Pouk, učenje in aktivnost učencev: razgradnja peda-
goških fantazem. Sodobna pedagogika, 56(1): 34–57.
Thiel, R. D., Keller, G., in Binder, A. (1999). Vprašalnik o učnih navadah za
mladostnike; Priročnik za izvedbo, vrednotenje in interpretacijo. Ljublja-
na: Center za psihodiagnostična sredstva, Ministrstvo za izobraževanje,
znanost in šport.
Tomić, Ana. 1997. Izbrana poglavja iz didaktike. Ljubljana: Center za pedago-
ško izobraževanje Filozofske fakultete.
Tomić, Ana. 2002. Spremljanje pouka. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Wenzel, Hartmut. 2001. Lehrereinstellungen und Partizipationsmöglichke-
iten – Voraussetzungen für die pädagogische Schulentwicklung in den
Schulen der neuen Bundesländer. Partizipation in der Schule: Theoreti-
sche Perspektiven und empirische Analysen (Studien zur Schul- und Bil-
dungsforschung), ur. Böhme, Jeanette; Kramer, Rolf-Torsten, 15-26. Opla-
den: Leske in Budrich Verlag.
Zabukovec, V. (1998). Merjenje razredne klime; Priročnik za učitelje. Ljubljana:
Produktivnost, Center za psihodiagnostična sredstva.
Žibert, Samanta. 2011. Vpliv samopodobe na osebnost in učno uspešnost učen-
ca. Nova Gorica: Melior, Založba Educa.
261
Rea, Dan W. 2000. Optimal motivation for talent development. Journal for
the Education of the Gifted, 23(2): 187–216. https://journals.sagepub.com/
doi/10.4219/jeg-2000-574
Roiste de, Aingeal, Kelly, Colette, Molcho, Michal, Gavin, Aoife in Gabhain,
Saoirse Nic. 2012. Is school participation good for children? Associations
with health and wellbeing. Health Education, 112 (2): 88–104.
Rutar Ilc, Zora in Rutar Dušan. 1997. Kaj poučujemo in preverjamo v šolah.
Radovljica: Didakta.
Simonišek, Katja. 2013. Zaznavanje učiteljeve komunikacije v razredu s strani
učencev in učitelja. (diplomsko delo). Maribor: Pedagoška fakulteta. https://
dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=41283&lang=slv&prip=rup:8760082:d1
Skalar, Marija. 1990. Od besede do odnosa v medosebni šolski komunikaciji. V
Komunikacija in jezikovna kultura v šoli, ur. France Žagar, 9-16. Ljublja-
na: Pedagoška akademija.
Šagud, Mirjana in Hajdin, Ljubimka. 2018. Position of the Modern Teacher in
Educational Theory and Practice. Croatian Journal of Education, 20(1):
149-160.
Štefanc, Damijan. 2005. Pouk, učenje in aktivnost učencev: razgradnja peda-
goških fantazem. Sodobna pedagogika, 56(1): 34–57.
Thiel, R. D., Keller, G., in Binder, A. (1999). Vprašalnik o učnih navadah za
mladostnike; Priročnik za izvedbo, vrednotenje in interpretacijo. Ljublja-
na: Center za psihodiagnostična sredstva, Ministrstvo za izobraževanje,
znanost in šport.
Tomić, Ana. 1997. Izbrana poglavja iz didaktike. Ljubljana: Center za pedago-
ško izobraževanje Filozofske fakultete.
Tomić, Ana. 2002. Spremljanje pouka. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Wenzel, Hartmut. 2001. Lehrereinstellungen und Partizipationsmöglichke-
iten – Voraussetzungen für die pädagogische Schulentwicklung in den
Schulen der neuen Bundesländer. Partizipation in der Schule: Theoreti-
sche Perspektiven und empirische Analysen (Studien zur Schul- und Bil-
dungsforschung), ur. Böhme, Jeanette; Kramer, Rolf-Torsten, 15-26. Opla-
den: Leske in Budrich Verlag.
Zabukovec, V. (1998). Merjenje razredne klime; Priročnik za učitelje. Ljubljana:
Produktivnost, Center za psihodiagnostična sredstva.
Žibert, Samanta. 2011. Vpliv samopodobe na osebnost in učno uspešnost učen-
ca. Nova Gorica: Melior, Založba Educa.
261