Page 122 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 122
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja

baskij deržavnij pedagogičnij univerzitet: Gorlivskij institut inozemniž
mov, (2019): 47–64.
Baloh, Barbara in Cencič, Majda. »Učni prostor kot spodbuda inovativnega
učenja sporazumevalne zmožnosti otrok v vrtcu.« V Oblikovanje inova-
tivnih učnih, uredile Štemberger, Tina, Čotar Konrad, Sonja, Rutar, So-
nja in Žakelj, Amalija. Koper: Založba Univerze na Primorskem. (2018):
267–281.
Baloh, Barbara in Bratož, Silva. »Refleksija vloge učitelja v čezmejnem prosto-
ru.« Razprave in gradivo. Revija za narodnostna vprašanja. št. 83 (2019):
5–19.
Bešter, Romana in Medvešek, Mojca. »Medkulturne kompetence učiteljev: pri-
mer poučevanja romskih učencev.« Sodobna pedagogika, št. 2 (2016): 26–
44.
Boecker, M. C. »Intercultural competence – The Key Competence in the 21st
Century. Bertelsmann Stiftung in fondazione Cariplo.« (2008). Dostopno
prek https://www.ngobg.info/bg/documents/49/726bertelsmannintercul-
turalcompetences.pdf (16. 12. 2019).
Brumen, Mihaela, Kolbl Ivanjšič, Polonca in Pšunder, Mateja. »Pedagoški vidi-
ki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku.« Revija za elemen-
tarno izobraževanje. št. 8 (1/2) (2015): 27–42.
Byram, Michael, Gribkova, Bella in Starkey, Hugh. »Developing the Intercul-
tural Dimension in Language Teachning. A Practical Introduction for Te-
achers.« Strasbourg: Council of Europe, (2002). Dostopno prek https://
rm.coe.int/16802fc1c3 (16. 12. 2019)
Cencič, Majda, in Kuščer Perger, Marjanca. »Dejavniki učenja in sporočilnost
šolskega prostora.« Sodobna pedagogika, št. 63(1) (2012: 112–124.
Coyle, Do, Hood, Philip in Marsh, David. »Content and Language Integrated
Learning.« Cambridge: Cambridge University Press, 2010.
Dalton-Puffer, Christiane, Nikula, Tarja in Smit, Ute. (Urednice). »Language
use and language learning in CLIL classrooms (Vol. 7).« John Benjamins
Publishing, 2010.
Deardorff, Darla K. »Identification and Assessment in Intercultural Compe-
tence as a Student Outcome of Internationalization.« Journal of Studies in
International Education, št. 10, 3, (2006): 241–266.
Dumont, Hanna in Istance, David. »Analiziranje in oblikovanje učnih oko-
lij za 21. Stoletje.« V O naravi učenja: uporaba raziskav za navdih prakse,
uredniki Dumont, Hanna, Istance, David in Benavides, Francisco. Lju-
bljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, (2013): 23–36.

122
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127