Page 124 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 124
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja

& Arts, n. 2 (1), (2001). Dostopno prek http://www.ijea.org/v2n1/ (12. 12.
2019).
Oštir, Lipavic Alja, Lipovec, Alenka in Rajšp, Martina. »CLIL–orodje za izbiro
nejezikovnih vsebin.« Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predme-
tov v tujem jeziku. Revija za elementarno izobraževanje. št. 8 (1/2), (2015):
11–27.
Plut Pregelj, Leopoldina. »Sodobna šola ostaja šola: Kaj se je spremenilo?« So-
dobna pedagogika, št. 56 (1), (2005): 16−32.
Rutar, Sonja. »Večjezično učenje in poučevanje kot načelo inkluzivne prakse.«
Sodobna pedagogika, št. 1, (2014): 22–37.
Stringer, Ernie. »Akcijsko raziskovanje v izobraževanju.« Ljubljana: Šola za
ravnatelje. (2008)
Svet Evrope »Skupni evropski jezikovni okvir: učenje, poučevanje, ocenjeva-
nje.« Ljubljana: Ministrstvo RS za šolstvo in šport, 2011.
Vonta, Tatjana. »Za uspešno integracijo romskih otrok v šolo je odlično komaj
dovolj dobro.« Šolsko polje, 17, št. 5/6, (2006): 3–28.
Zipes, Jack. »Creative Storytelling: Building Comunity. Changing Lives.« New
York/London: Routledge, 1995.

124
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129