Page 123 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 123
spodbujanje medkulturne zmožnosti s čezmejnimi razredi
»Evropsko sodelovanje v politiki (okvir ET 2020).« Dostopno prek https://ec.eu-
ropa.eu/education/policies/european-policy-cooperation/et2020-fra-
mework_sl (22. 12. 2019).
Gardner, Howard. »Razsežnosti uma. Teorija o več inteligencah.« Ljubljana:
Tangram, 2010.
Hus, Vlasta in Ivanuš Grmek, Milena. »Odprti pouk pri predmetu spoznava-
nje okolja.« Sodobna pedagogika, št. 57(2), (2006): 68−83.
Jager, Justin. »The Analysis of the Conditions Enabling a Successful Inclusion
of Romani
Pupils.« V: Conference Proceedings: Hawaii International Conference on Edu-
cation. Honolulu: University of Louisville, (2013): 3578–3585.
Jazbec, Saša in Lovrin, Metka. »Koncept CLIL–novost ali stalnica pri učiteljih
na OŠ v Sloveniji: študija primera.« Revija za elementarno izobraževanje.
št. 8 (1/2), (2015): 65–80.
Komljanc, Natalija. »Koncept odprtega učenja v odprtem učnem okolju.«
(2010). Dostopno prek https://www.google.com/search?safe=active&sxsr-
f=ACYBGNSb6uOpy-9tNjKxVhY31mR3kjPBwQ%3A1579023815298&-
s ou rc e =hp&ei=x _0 d XoH U D8r5s Ae 4p5 L A A g&q =konc e pt+ o dpr te -
ga+u%C4%8Denja+v+odprtem+u%C4%8Dnem+okolju&oq=Kon-
c e pt+& g s _ l=p s y- a b.1 .0.35 i39j0i 2 03 l9.1301 .3 8 4 4 ..59 55 ...1 .0..0.55 7. 2339.
0j5j4-1j2......0....1..gws-wiz.......0.D12vNqG8H3Q (12. 1. 2020)
Krek, Janez in Vogrinc, Janez. »Izbrani predlogi sistemskih rešitev v šolskem
sistemu z vidika socialne kohezivnosti.« V Social Cohesion in Educati-
on. Uredili Borota, Bogdana, Cotič, Mara, Hozjan, Dejan in Ljubov, Ze-
nja Horlivka. Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign Languages,
(2011): 79–93.
Kužnik, Lea. »Interaktivno učno okolje in muzeji za otroke. Teoretski model in
zasnova.« UL FF. Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo. Zbirka
Kulturna dediščina. Zvezek 3. Ljubljana, (2009).
Marentič Požarnik, Barica. »Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja
in poučevanja za uspeh kurikularne prenove.« Sodobna pedagogika, št. 49
(3), (1998): 244−261.
Mehisto, Peeter, Marsh, David in Frigols, Maria Jesus. »Uncovering CLIL:
Content and language integrated learning in bilingual and multilingual
education.« Macmillan, (2008).
Mello, Robin. »The Power of Storytelling: How Oral Narrative influences Chil-
dren‘s Relationships in Classrooms.« International Journal of education
123
»Evropsko sodelovanje v politiki (okvir ET 2020).« Dostopno prek https://ec.eu-
ropa.eu/education/policies/european-policy-cooperation/et2020-fra-
mework_sl (22. 12. 2019).
Gardner, Howard. »Razsežnosti uma. Teorija o več inteligencah.« Ljubljana:
Tangram, 2010.
Hus, Vlasta in Ivanuš Grmek, Milena. »Odprti pouk pri predmetu spoznava-
nje okolja.« Sodobna pedagogika, št. 57(2), (2006): 68−83.
Jager, Justin. »The Analysis of the Conditions Enabling a Successful Inclusion
of Romani
Pupils.« V: Conference Proceedings: Hawaii International Conference on Edu-
cation. Honolulu: University of Louisville, (2013): 3578–3585.
Jazbec, Saša in Lovrin, Metka. »Koncept CLIL–novost ali stalnica pri učiteljih
na OŠ v Sloveniji: študija primera.« Revija za elementarno izobraževanje.
št. 8 (1/2), (2015): 65–80.
Komljanc, Natalija. »Koncept odprtega učenja v odprtem učnem okolju.«
(2010). Dostopno prek https://www.google.com/search?safe=active&sxsr-
f=ACYBGNSb6uOpy-9tNjKxVhY31mR3kjPBwQ%3A1579023815298&-
s ou rc e =hp&ei=x _0 d XoH U D8r5s Ae 4p5 L A A g&q =konc e pt+ o dpr te -
ga+u%C4%8Denja+v+odprtem+u%C4%8Dnem+okolju&oq=Kon-
c e pt+& g s _ l=p s y- a b.1 .0.35 i39j0i 2 03 l9.1301 .3 8 4 4 ..59 55 ...1 .0..0.55 7. 2339.
0j5j4-1j2......0....1..gws-wiz.......0.D12vNqG8H3Q (12. 1. 2020)
Krek, Janez in Vogrinc, Janez. »Izbrani predlogi sistemskih rešitev v šolskem
sistemu z vidika socialne kohezivnosti.« V Social Cohesion in Educati-
on. Uredili Borota, Bogdana, Cotič, Mara, Hozjan, Dejan in Ljubov, Ze-
nja Horlivka. Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign Languages,
(2011): 79–93.
Kužnik, Lea. »Interaktivno učno okolje in muzeji za otroke. Teoretski model in
zasnova.« UL FF. Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo. Zbirka
Kulturna dediščina. Zvezek 3. Ljubljana, (2009).
Marentič Požarnik, Barica. »Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja
in poučevanja za uspeh kurikularne prenove.« Sodobna pedagogika, št. 49
(3), (1998): 244−261.
Mehisto, Peeter, Marsh, David in Frigols, Maria Jesus. »Uncovering CLIL:
Content and language integrated learning in bilingual and multilingual
education.« Macmillan, (2008).
Mello, Robin. »The Power of Storytelling: How Oral Narrative influences Chil-
dren‘s Relationships in Classrooms.« International Journal of education
123