Page 128 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 128
Razgovor
– izključitev učenca. Ni bilo primera. Razgovor z dijakom, dijaki, razgovor s starši.
. Ni bilo primera. Razgovor z dijakom, razgovor s starši. Vključitev svetovalne službe –
dijaki,
pozah ipd. Svetovalna služba je sklicala razgovor najprej posamično, nato je soočila
dijakinje
starša učitelju zaradi nezadovoljstva z Razgovor z vodstvom šole, starši. Neprimerno
oceno vedenje
ničelne tolerance do nasilja. Po razgovorih z vpletenimi, seznanita tudi učiteljski
opravljenih zbor,
s predpisi in protokoli ki veljajo na šoli ( razgovori z vsemi udeleženci– dijaki, starši,
policijo,
se je njihove starše ter jih poklicalo na razgovor . Kasneje se je vključilo tudi zunanje
šole, ki se z dijakom pogovori. Nato razgovor s starši, svetovalno službo, vodstvom,
izvedemo
dobro rešujemo probleme. ni pripomb Razgovor med vodstvom šole in dijakom.
ni pripomb Razgovor
128 ter starši. se ne spomnim primera. razgovori z dijaki, starši, svetovalno službo in
nasilje v razredu vedno rešimo z razgovo- Problemi so vsi dobro rešeni. Vsi so
ustreznim rom rešeni
Predolgo trajanje samega postopka razgovor pomoč pometanje pod preprogo
reševanja, Neprestano
za preprečevanje nadaljnjega nasilja. V razgovor se vključijo tudi starši. Dijak ob izvajanju
dijakoma je v najkrajšem možnem času razgovor , v katerem sta sodelovala tako
opravljen svetovalna
delavka in ravnateljica). Po opravljenem razgovoru , v katerem sta se oba dijaka zavedala
takoj odzvala, da smo opravili vse razgovore s starši in dijakom. Nisem še imel take
potrebne
v času pouka uživala alkohol. Ukrep – po razgovorih začasna izključitev ter vključitev v PUM.
nekaj
in imeli večjo avtoriteto. Spletno nasi- razgovoru s svetovalno službo se je nasilje
lje, po prenehalo.
kot nasilje. Čez nekaj dni smo ime- razgovor , kjer se je dijakinja opravičila, jaz sem
li skupen
v letošnjem letu). Vse smo dobro rešili. razgovori , najprej ločeno, potem soočenje z
dijaki,
in še isti dan smo z vsemi vpletenimi razgovor v šolski svetovalni službi. Obvestili smo
opravili
. Obvestili smo starše, s katerimi smo razgovor naslednji dan. Vsi vpleteni v pretepu so
opravili
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
– izključitev učenca. Ni bilo primera. Razgovor z dijakom, dijaki, razgovor s starši.
. Ni bilo primera. Razgovor z dijakom, razgovor s starši. Vključitev svetovalne službe –
dijaki,
pozah ipd. Svetovalna služba je sklicala razgovor najprej posamično, nato je soočila
dijakinje
starša učitelju zaradi nezadovoljstva z Razgovor z vodstvom šole, starši. Neprimerno
oceno vedenje
ničelne tolerance do nasilja. Po razgovorih z vpletenimi, seznanita tudi učiteljski
opravljenih zbor,
s predpisi in protokoli ki veljajo na šoli ( razgovori z vsemi udeleženci– dijaki, starši,
policijo,
se je njihove starše ter jih poklicalo na razgovor . Kasneje se je vključilo tudi zunanje
šole, ki se z dijakom pogovori. Nato razgovor s starši, svetovalno službo, vodstvom,
izvedemo
dobro rešujemo probleme. ni pripomb Razgovor med vodstvom šole in dijakom.
ni pripomb Razgovor
128 ter starši. se ne spomnim primera. razgovori z dijaki, starši, svetovalno službo in
nasilje v razredu vedno rešimo z razgovo- Problemi so vsi dobro rešeni. Vsi so
ustreznim rom rešeni
Predolgo trajanje samega postopka razgovor pomoč pometanje pod preprogo
reševanja, Neprestano
za preprečevanje nadaljnjega nasilja. V razgovor se vključijo tudi starši. Dijak ob izvajanju
dijakoma je v najkrajšem možnem času razgovor , v katerem sta sodelovala tako
opravljen svetovalna
delavka in ravnateljica). Po opravljenem razgovoru , v katerem sta se oba dijaka zavedala
takoj odzvala, da smo opravili vse razgovore s starši in dijakom. Nisem še imel take
potrebne
v času pouka uživala alkohol. Ukrep – po razgovorih začasna izključitev ter vključitev v PUM.
nekaj
in imeli večjo avtoriteto. Spletno nasi- razgovoru s svetovalno službo se je nasilje
lje, po prenehalo.
kot nasilje. Čez nekaj dni smo ime- razgovor , kjer se je dijakinja opravičila, jaz sem
li skupen
v letošnjem letu). Vse smo dobro rešili. razgovori , najprej ločeno, potem soočenje z
dijaki,
in še isti dan smo z vsemi vpletenimi razgovor v šolski svetovalni službi. Obvestili smo
opravili
. Obvestili smo starše, s katerimi smo razgovor naslednji dan. Vsi vpleteni v pretepu so
opravili
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji