Page 126 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 126
Mediacija
. Na šoli nimamo težav z nasiljem. mediacija med dijaki različnih izobraževalnih
uspešna
pri prepisovanju. Problem je bil rešen z mediacijo med profesorico, razrednikom in dija-
kom na lep
bila udeležena v nobenem nasilnem mediacija med sošolkama grožnja starša učite-
dogodku. lju zaradi
, MIR pogovor, reševanje konflikta z mediacijo žal nimam teh izkušenj 1. Fizični in
verbalni
med učiteljem in dijakom je bil rešen z mediacijo dijak, ki je verbalno napadel druge-
uspešno ga dijaka,
pa tudi učenec, ki je povzročil problem). Mediacija . Učitelj ni želel pogovora z dijakom in
je bil opravljen učinkovit pogovor v obliki mediacije v istem prostoru in času, nato je sledilo
Razgovor
. Hiter sklic vseh vpletenih (isti dan) na razgovor z razrednikom, ravnateljem in
svetovalno
126 grožnje. Dijaka smo izključili. Ga ni. razgovor z dijakom, po potrebi tudi s starši,
najprej potem
s strani dijakinje in starša. opravili smo razgovor z udeleženimi v nasilju, starši, izrekli
, poklicalo se je starše in izvedlo sesta- razgovor . V primeru nasilja so postopki izreče-
nek oz. ni oz.
bil dijak težaven in je imel v tistem tre- razgovore zaradi drugih prekrškov, je bil po vseh
nutku že
vedenju dijaka in matere. mediacije in razgovori s svetovalno službo poklicali smo
policijo
učiteljev itd Poklicali smo starše na šo- razgovor – z ravnateljem, svetovalno službo,
lo na
razred. Po pouku, ko se je umiril, smo razgovor . Dijak je motil pouk tako, da je
opravili telefoniral.
. A trajalo je predolgo časa. – Individualni razgovori – Soočenja – Vključevanje staršev –
vodstva šole, svetovalne službe – Razgovori v razredu Pridobljeno zaupanje dijaka.
in ravnatelj. po obravnavi vseh vplete- razgovori s starši se je dijak poboljšal. nasilje s
nih in strani
soočamo z nasiljem, vsaj kolikor je me- Razgovor učenec–učitelj–starši–šolska svetovalna
ni znano.
svetovalna delavka vse udeležence po- razgovor v svetovalno službo, kjer so zadevo
vabila na skupaj
do sodelavke – pisno poročilo za razgovor dijakov z ravnateljico, vzgojni ukrepi,
ravnateljico,
soočili z žrtvijo, nato so potekali razgovori z dijaki, starši in uvedba vzgojnega
ukrepa.
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
. Na šoli nimamo težav z nasiljem. mediacija med dijaki različnih izobraževalnih
uspešna
pri prepisovanju. Problem je bil rešen z mediacijo med profesorico, razrednikom in dija-
kom na lep
bila udeležena v nobenem nasilnem mediacija med sošolkama grožnja starša učite-
dogodku. lju zaradi
, MIR pogovor, reševanje konflikta z mediacijo žal nimam teh izkušenj 1. Fizični in
verbalni
med učiteljem in dijakom je bil rešen z mediacijo dijak, ki je verbalno napadel druge-
uspešno ga dijaka,
pa tudi učenec, ki je povzročil problem). Mediacija . Učitelj ni želel pogovora z dijakom in
je bil opravljen učinkovit pogovor v obliki mediacije v istem prostoru in času, nato je sledilo
Razgovor
. Hiter sklic vseh vpletenih (isti dan) na razgovor z razrednikom, ravnateljem in
svetovalno
126 grožnje. Dijaka smo izključili. Ga ni. razgovor z dijakom, po potrebi tudi s starši,
najprej potem
s strani dijakinje in starša. opravili smo razgovor z udeleženimi v nasilju, starši, izrekli
, poklicalo se je starše in izvedlo sesta- razgovor . V primeru nasilja so postopki izreče-
nek oz. ni oz.
bil dijak težaven in je imel v tistem tre- razgovore zaradi drugih prekrškov, je bil po vseh
nutku že
vedenju dijaka in matere. mediacije in razgovori s svetovalno službo poklicali smo
policijo
učiteljev itd Poklicali smo starše na šo- razgovor – z ravnateljem, svetovalno službo,
lo na
razred. Po pouku, ko se je umiril, smo razgovor . Dijak je motil pouk tako, da je
opravili telefoniral.
. A trajalo je predolgo časa. – Individualni razgovori – Soočenja – Vključevanje staršev –
vodstva šole, svetovalne službe – Razgovori v razredu Pridobljeno zaupanje dijaka.
in ravnatelj. po obravnavi vseh vplete- razgovori s starši se je dijak poboljšal. nasilje s
nih in strani
soočamo z nasiljem, vsaj kolikor je me- Razgovor učenec–učitelj–starši–šolska svetovalna
ni znano.
svetovalna delavka vse udeležence po- razgovor v svetovalno službo, kjer so zadevo
vabila na skupaj
do sodelavke – pisno poročilo za razgovor dijakov z ravnateljico, vzgojni ukrepi,
ravnateljico,
soočili z žrtvijo, nato so potekali razgovori z dijaki, starši in uvedba vzgojnega
ukrepa.
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji