Page 131 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 131
ojni
neopravičenih izostankov, za kar je dobil vzgojne ukrepe. Zaradi pridobljene slabe oce-
ne je
in uničeval šolsko imovino. Ker je imel vzgojnih ukrepov, je bil nato izključen iz šole. Di-
dovolj jak je
in starši, sta dijaka opravila alternativni vzgojni ukrep, sta prijatelja in se vedeta v skla-
du s
vpletenimi ter svetovalno službo in starši Vzgojni ukrep, ki je dosegel namen. Pedago-
ška pog.
izvajanje pogovorov, analiz, izdajanje vzgojnih ukrepov dijaku, ki se ja nato izpisal.
zbor, ki se ustrezno opredeli za izrek vzgojnega ukrepa, O dejanju je bila obveščena
tudi
, razrednik, vodstvo šole) dijak je poleg vzgojnega ukrepa dobil tudi obisk tečaja o
nenasilni
na socialnih omrežjih sta dijakinji prejeli vzgojni ukrep. V postopek sta se takoj vključili
takšnega primera. Pogovor, kazen – ak- vzgojni ukrep, alternativni ukrep), kontrola V
cija (
prišlo do neprimernega vedenja. vzgojni ukrep, o katerem nato glasuje učitelj- 131
Predlagamo ski zbor.
po postopku izključena, tretji dijak pa je vzgojni ukrep.
dobil
mobilni telefoni. Če ga kdo krši, dobi vzgojni ukrep. Izključitev dijaka. Skoraj ved-
no dobro
pri pouku. Upoštevanje pravilnika in vzgojni ukrep. Dijak se je zlagal in učitelju niso
dodeljen
in smo ji podelili le ukor. Dodeljen vzgojni ukrep. Premajhna kazen za moteče-
ustrezen ga dijaka.
učinkovito, bolj kot alternativne kazni ali vzgojni ukrepi. Vidijo, da ga, jo ceniš in tudi
on, ona
sošolcem – razgovori s posameznimi vzgojni ukrepi, vključitev staršev. Nasilje
dijaki, sošolke
v obnašanju, sta dijaka prejela ustrezen vzgojni ukrep. Postopek težje kršitve je bil
ustrezno
do sošolcev, ki mu je bil izrečen ustrezen vzgojni ukrep. Morda nekoliko pozno, ker je
svoja
ni pogovor s šolsko svetovalno službo vzgojnega ukrepa, dlje praviloma niti ni potrebno
in izrek
opravičil vsem vključenim, dobil pa je vzgojni ukrep. Mislim,da je bil problem ved-
tudi no dobro
in svetovalne delavke. Konstruktiven, vzgojen pogovor in vzgojni ukrep, za katere-
ga smo se
delavke. Konstruktiven, vzgojen pogo- vzgojni ukrep, za katerega smo se vsi strinja-
vor in li. Dijak
priloga b
neopravičenih izostankov, za kar je dobil vzgojne ukrepe. Zaradi pridobljene slabe oce-
ne je
in uničeval šolsko imovino. Ker je imel vzgojnih ukrepov, je bil nato izključen iz šole. Di-
dovolj jak je
in starši, sta dijaka opravila alternativni vzgojni ukrep, sta prijatelja in se vedeta v skla-
du s
vpletenimi ter svetovalno službo in starši Vzgojni ukrep, ki je dosegel namen. Pedago-
ška pog.
izvajanje pogovorov, analiz, izdajanje vzgojnih ukrepov dijaku, ki se ja nato izpisal.
zbor, ki se ustrezno opredeli za izrek vzgojnega ukrepa, O dejanju je bila obveščena
tudi
, razrednik, vodstvo šole) dijak je poleg vzgojnega ukrepa dobil tudi obisk tečaja o
nenasilni
na socialnih omrežjih sta dijakinji prejeli vzgojni ukrep. V postopek sta se takoj vključili
takšnega primera. Pogovor, kazen – ak- vzgojni ukrep, alternativni ukrep), kontrola V
cija (
prišlo do neprimernega vedenja. vzgojni ukrep, o katerem nato glasuje učitelj- 131
Predlagamo ski zbor.
po postopku izključena, tretji dijak pa je vzgojni ukrep.
dobil
mobilni telefoni. Če ga kdo krši, dobi vzgojni ukrep. Izključitev dijaka. Skoraj ved-
no dobro
pri pouku. Upoštevanje pravilnika in vzgojni ukrep. Dijak se je zlagal in učitelju niso
dodeljen
in smo ji podelili le ukor. Dodeljen vzgojni ukrep. Premajhna kazen za moteče-
ustrezen ga dijaka.
učinkovito, bolj kot alternativne kazni ali vzgojni ukrepi. Vidijo, da ga, jo ceniš in tudi
on, ona
sošolcem – razgovori s posameznimi vzgojni ukrepi, vključitev staršev. Nasilje
dijaki, sošolke
v obnašanju, sta dijaka prejela ustrezen vzgojni ukrep. Postopek težje kršitve je bil
ustrezno
do sošolcev, ki mu je bil izrečen ustrezen vzgojni ukrep. Morda nekoliko pozno, ker je
svoja
ni pogovor s šolsko svetovalno službo vzgojnega ukrepa, dlje praviloma niti ni potrebno
in izrek
opravičil vsem vključenim, dobil pa je vzgojni ukrep. Mislim,da je bil problem ved-
tudi no dobro
in svetovalne delavke. Konstruktiven, vzgojen pogovor in vzgojni ukrep, za katere-
ga smo se
delavke. Konstruktiven, vzgojen pogo- vzgojni ukrep, za katerega smo se vsi strinja-
vor in li. Dijak
priloga b