Page 124 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 124
skovanje obiskovanja šole in izveden korekten in dosleden
šolo. Takojšen pogovor z dijakom, postopek
prepoved
slab dan, zadeva je hitro potihnila. obiskovanja pouka Hitro reagiranje kolegice, ki je
Prepoved nasilje
. Možnost izreka začasnega ukrepa
prepovedi obiskovanja pouka takoj po hujši kršitvi. Ovira za
še kaj). Dijak je dobil 2 mesečno
prepoved obiskovanja pouka. Nek dijak je udaril drugega di-
jaka, ker
Sošolec
, opozorili ga ni bilo Verbalno nasilje nad sošolci , tudi grožnje. Dijaka smo izključili. Ga ni.
po pravilniku popustimo staršem Dijak je sošolcu preko mobilnega telefona grozil s
fizičnim
. Prekinitev pouka, ko je dijak dvignil stol sošolca . Verbalno nasilje med vrstniki se
nad pogosto
takih primerov. nasilno vedenje dijaka do sošolca , kjer se je vključila svetovalna služba in
124 šole, ki je postopek formalno izpeljalo. Sošolec je na družabnem omrežju žalil sošolko.
se bo njegovo, občasno tudi nasilno ve- sošolcev in profesorjev, zmanjšalo. Z doslednostjo
denje do
. Dijak je z zelo neprimernim vedenjem sošolce in motil pouk. Skupaj sva šla k ravnate-
zbadal lju, kjer
težje popravljiva. Medvrstniško nasi- sošolci v razredu. Učenec stalno s svojim
lje med vedenjem
srečo) takih izkušenj. Medvrstniško na- sošolec se je pogosto norčeval iz dijaka, ga za-
silje – piral v
nasilen tako do nekaterih učiteljev kot do sošolcev Bil je moteč za razred in učitelje. Pro-
blem smo
ni bilo podpore. Dijaka mojega razre- sošolci zaprli v garderobo, oče je napisal
da so sporočilo
dijaka zaradi nasilnega vedenja do sošolcev Predolgi postopki nisem sodelovala.
Nisem
drugačno kot v osnovni šoli. Ne poznam sošolca zmerjal po spletnih medijih. Starši so
Dijak je
vsaj pripelje na pot izboljšav. sošolca – pogovor s starši, njim in svetovalno
Nadlegovanje službo,
. Nasilno vedenje dijaka v oddelku, do sošolcev , do nadrejenih. Vključitev dijaka v šol-
sko in
takega primera. Dijak je hotel obraču- sošolcem iz paralelke izven šole. Šlo je za dekle.
nati s
. Dijak je zaradi neke opazke večkrat sošolca tako močno, da mu je zlomil arkadi in
udaril pustil
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
šolo. Takojšen pogovor z dijakom, postopek
prepoved
slab dan, zadeva je hitro potihnila. obiskovanja pouka Hitro reagiranje kolegice, ki je
Prepoved nasilje
. Možnost izreka začasnega ukrepa
prepovedi obiskovanja pouka takoj po hujši kršitvi. Ovira za
še kaj). Dijak je dobil 2 mesečno
prepoved obiskovanja pouka. Nek dijak je udaril drugega di-
jaka, ker
Sošolec
, opozorili ga ni bilo Verbalno nasilje nad sošolci , tudi grožnje. Dijaka smo izključili. Ga ni.
po pravilniku popustimo staršem Dijak je sošolcu preko mobilnega telefona grozil s
fizičnim
. Prekinitev pouka, ko je dijak dvignil stol sošolca . Verbalno nasilje med vrstniki se
nad pogosto
takih primerov. nasilno vedenje dijaka do sošolca , kjer se je vključila svetovalna služba in
124 šole, ki je postopek formalno izpeljalo. Sošolec je na družabnem omrežju žalil sošolko.
se bo njegovo, občasno tudi nasilno ve- sošolcev in profesorjev, zmanjšalo. Z doslednostjo
denje do
. Dijak je z zelo neprimernim vedenjem sošolce in motil pouk. Skupaj sva šla k ravnate-
zbadal lju, kjer
težje popravljiva. Medvrstniško nasi- sošolci v razredu. Učenec stalno s svojim
lje med vedenjem
srečo) takih izkušenj. Medvrstniško na- sošolec se je pogosto norčeval iz dijaka, ga za-
silje – piral v
nasilen tako do nekaterih učiteljev kot do sošolcev Bil je moteč za razred in učitelje. Pro-
blem smo
ni bilo podpore. Dijaka mojega razre- sošolci zaprli v garderobo, oče je napisal
da so sporočilo
dijaka zaradi nasilnega vedenja do sošolcev Predolgi postopki nisem sodelovala.
Nisem
drugačno kot v osnovni šoli. Ne poznam sošolca zmerjal po spletnih medijih. Starši so
Dijak je
vsaj pripelje na pot izboljšav. sošolca – pogovor s starši, njim in svetovalno
Nadlegovanje službo,
. Nasilno vedenje dijaka v oddelku, do sošolcev , do nadrejenih. Vključitev dijaka v šol-
sko in
takega primera. Dijak je hotel obraču- sošolcem iz paralelke izven šole. Šlo je za dekle.
nati s
. Dijak je zaradi neke opazke večkrat sošolca tako močno, da mu je zlomil arkadi in
udaril pustil
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji