Page 132 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 132
Vzgojni
, da se to vedenje upošteva pri kršit- vzgojni ukrep. Tudi svetovalna delavka in
vah za
izostanki je dijakinji bil izrečen tudi višji vzgojni ukrep). Mogoče reakcija mame ene-
ga dijaka
šole. Pogovor s starši vpletenih dijakov. Vzgojno delo v nadaljevanju šolanja in nadzor,
da se
vpletenih, pogovor, pomiritev, vzgojni ukrep dijaki zamolčijo medvrstniško
alternativni
zagovor skupaj s starši in posledični izrek vzgojnega ukrepa. Problemi se načeloma dobro
rešujejo,
Dijaki so mirno sprejeli tudi sankcije v vzgojnih ukrepov. Spor se ni nadaljeval in
obliki poglabljal.
. Odziv s strani vodstva je bil takojšen, vzgojni ukrep ustrezen. Postopek reševanja
se je
, delavnice za dijake o spletnem nasilju, vzgojni ukrep za dijake, ki so izvajali spletno
nasilje
132
Svetovalna
dan) na razgovor z razrednikom, ravna- svetovalno službo ter takojšnjo vključitvijo staršev.
teljem in
avtonomijo in avtoriteto. Šolska svetovalna služba dobro deluje, kljub
podhranjenosti.
sama pogovorila, nato se je vključila še svetovalna služba in nato sta se dijaka ob
prisotnosti
ni dobil. Tako po postopku so dijaka od- svetovalni službi, poklicalo se je starše in izvedlo
peljali k
. Nisem bila deležna takega primera. svetovalni službi šole, pogovori z vsemi vplete-
Predaja nimi in
, objavili njene fotografije. Poslani so bi- svetovalno službo, kjer je sodelovala tudi
li v ravnateljica,
dijaka in matere. mediacije in razgo- svetovalno službo poklicali smo policijo Dijaki-
vori s nja je
naredimo v takšnih situacijah, učitelj, svetovalna služba, vodstvo. Prav bi nam prišle
sestanka s starši, ravnateljico, učiteljem, svetovalno službo – pogovor in takojšnje ukre-
panje s
– pogovor in takojšnje ukrepanje s strani svetovalne službe – nenasilna komunikacija Po
žaljenju
minimalne, je pogovor z dijakom, svetovalno delavko in starši zadostoval. Na na-
učiteljem, ši šoli
problema so sodelovali vsi: Vodstvo, svetovalna služba in dijaki, ki so bili vpleteni.
starši, Sankcije
soočili oba, sodeloval je mediator učitelj, svetovalna delavka, vodstvo, kaznovana sta bila z
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
, da se to vedenje upošteva pri kršit- vzgojni ukrep. Tudi svetovalna delavka in
vah za
izostanki je dijakinji bil izrečen tudi višji vzgojni ukrep). Mogoče reakcija mame ene-
ga dijaka
šole. Pogovor s starši vpletenih dijakov. Vzgojno delo v nadaljevanju šolanja in nadzor,
da se
vpletenih, pogovor, pomiritev, vzgojni ukrep dijaki zamolčijo medvrstniško
alternativni
zagovor skupaj s starši in posledični izrek vzgojnega ukrepa. Problemi se načeloma dobro
rešujejo,
Dijaki so mirno sprejeli tudi sankcije v vzgojnih ukrepov. Spor se ni nadaljeval in
obliki poglabljal.
. Odziv s strani vodstva je bil takojšen, vzgojni ukrep ustrezen. Postopek reševanja
se je
, delavnice za dijake o spletnem nasilju, vzgojni ukrep za dijake, ki so izvajali spletno
nasilje
132
Svetovalna
dan) na razgovor z razrednikom, ravna- svetovalno službo ter takojšnjo vključitvijo staršev.
teljem in
avtonomijo in avtoriteto. Šolska svetovalna služba dobro deluje, kljub
podhranjenosti.
sama pogovorila, nato se je vključila še svetovalna služba in nato sta se dijaka ob
prisotnosti
ni dobil. Tako po postopku so dijaka od- svetovalni službi, poklicalo se je starše in izvedlo
peljali k
. Nisem bila deležna takega primera. svetovalni službi šole, pogovori z vsemi vplete-
Predaja nimi in
, objavili njene fotografije. Poslani so bi- svetovalno službo, kjer je sodelovala tudi
li v ravnateljica,
dijaka in matere. mediacije in razgo- svetovalno službo poklicali smo policijo Dijaki-
vori s nja je
naredimo v takšnih situacijah, učitelj, svetovalna služba, vodstvo. Prav bi nam prišle
sestanka s starši, ravnateljico, učiteljem, svetovalno službo – pogovor in takojšnje ukre-
panje s
– pogovor in takojšnje ukrepanje s strani svetovalne službe – nenasilna komunikacija Po
žaljenju
minimalne, je pogovor z dijakom, svetovalno delavko in starši zadostoval. Na na-
učiteljem, ši šoli
problema so sodelovali vsi: Vodstvo, svetovalna služba in dijaki, ki so bili vpleteni.
starši, Sankcije
soočili oba, sodeloval je mediator učitelj, svetovalna delavka, vodstvo, kaznovana sta bila z
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji