Page 127 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 127
govor
ni zaznati veliko nasilja nad dijaki. razgovor z dijakom, ki je povzročil nasilje in bil na
Takojšni
policije in Centra za socialno delo: razgovori in pomoč vpletenim. Psihično nasi-
lje nad
nasilen dijak po prejemu pisne ocene. razgovor učitelja z razrednikom, razrednik pa
Sledil je se je
z dijaki pri razredni uri. Temu je sledil še razgovor učitelja z dijaki v samem razredu, kjer so
sestavila se je slika dogajanja, opravi- razgovori z vpletenimi dijaki, podeljeni so bi-
li so se li vzgojni
sodeluje šolska svetovalna služba pri razgovorih – ki so velikokrat tudi učinkoviti in
zaležejo“
s posameznimi dijakinjami in v skupnem razgovoru , obe razredničarki (prejšnja in sedanja).
). Odziv dijakinj je bil primeren, saj se po razgovoru tovrstno nasilje ni več dogajalo. Ni mi
v nasilneža in toleranca njegovega razgovor s starši, vodstvom in dijakom Problem
ravnanja.
; oba sta prejela vzgojne kazni po razgovoru . Verbalno nasilje nad učiteljico pred 127
temeljitem celim
pogovor, ki je pripeljal do priznanja razgovor z ravnateljico, svetovalno delavko in
krivde(
) boji reakcije starša tega dijaka. takojšen razgovor pri ravnatelju se ne spomnim takega
sr. šole republike Slovenije. motenje razgovor s starši – vzgojni ukrep se ne spomnim,
pouka,
ne izvedejo. Z dijaki, ki so nasilni se razgovor z razrednikom, šolsko psihologinjo,
izvede ostalimi
, ostalimi dijaki in vodstvom šole. Ti razgovori trajajo toliko časa, da se dijak umiri in
odreagira, seznani starše, jih pokliče na razgovor , na katerem sta poleg dijaka in
njegovih
. Svetovalna delavka takoj povabila di- razgovor , sledil ukrep razrednika. Dijak je bil
jaka na
alternativni ukrep. Dijak nasilen do Razgovor posamezno z obema dijakoma in sicer
sošolca.
, ravnateljica in svetovalna delavka. Razgovor tudi s starši dijaka, ki je izvedel nasi-
lje. Na
. Dobili so pogojno izključitev, imeli smo razgovor s starši, kar je pomagalo. Ne spom-
nim se,
šoli in vse rešimo primerno. Verbalno Razgovor dijaka z razrednikom in svetovalno
nasilje. službo.
dijaka z razrednikom in svetovalno Razgovor obeh z mano in na koncu še z dijakom.
službo.
šole menim, da so bili problemi ustre- Razgovor z vsemi vpletenimi ter svetovalno služ-
zno rešeni bo in
priloga b
ni zaznati veliko nasilja nad dijaki. razgovor z dijakom, ki je povzročil nasilje in bil na
Takojšni
policije in Centra za socialno delo: razgovori in pomoč vpletenim. Psihično nasi-
lje nad
nasilen dijak po prejemu pisne ocene. razgovor učitelja z razrednikom, razrednik pa
Sledil je se je
z dijaki pri razredni uri. Temu je sledil še razgovor učitelja z dijaki v samem razredu, kjer so
sestavila se je slika dogajanja, opravi- razgovori z vpletenimi dijaki, podeljeni so bi-
li so se li vzgojni
sodeluje šolska svetovalna služba pri razgovorih – ki so velikokrat tudi učinkoviti in
zaležejo“
s posameznimi dijakinjami in v skupnem razgovoru , obe razredničarki (prejšnja in sedanja).
). Odziv dijakinj je bil primeren, saj se po razgovoru tovrstno nasilje ni več dogajalo. Ni mi
v nasilneža in toleranca njegovega razgovor s starši, vodstvom in dijakom Problem
ravnanja.
; oba sta prejela vzgojne kazni po razgovoru . Verbalno nasilje nad učiteljico pred 127
temeljitem celim
pogovor, ki je pripeljal do priznanja razgovor z ravnateljico, svetovalno delavko in
krivde(
) boji reakcije starša tega dijaka. takojšen razgovor pri ravnatelju se ne spomnim takega
sr. šole republike Slovenije. motenje razgovor s starši – vzgojni ukrep se ne spomnim,
pouka,
ne izvedejo. Z dijaki, ki so nasilni se razgovor z razrednikom, šolsko psihologinjo,
izvede ostalimi
, ostalimi dijaki in vodstvom šole. Ti razgovori trajajo toliko časa, da se dijak umiri in
odreagira, seznani starše, jih pokliče na razgovor , na katerem sta poleg dijaka in
njegovih
. Svetovalna delavka takoj povabila di- razgovor , sledil ukrep razrednika. Dijak je bil
jaka na
alternativni ukrep. Dijak nasilen do Razgovor posamezno z obema dijakoma in sicer
sošolca.
, ravnateljica in svetovalna delavka. Razgovor tudi s starši dijaka, ki je izvedel nasi-
lje. Na
. Dobili so pogojno izključitev, imeli smo razgovor s starši, kar je pomagalo. Ne spom-
nim se,
šoli in vse rešimo primerno. Verbalno Razgovor dijaka z razrednikom in svetovalno
nasilje. službo.
dijaka z razrednikom in svetovalno Razgovor obeh z mano in na koncu še z dijakom.
službo.
šole menim, da so bili problemi ustre- Razgovor z vsemi vpletenimi ter svetovalno služ-
zno rešeni bo in
priloga b