Page 133 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 133
tovalna svetovalno službo, starše in policijo. Vse je bilo
rešujemo Takoj se obvestilo vodstvo svetovalno rejeno
šole, svetovalni službo, pogovor opravimo s starši, ob
, pogovore z dijakom, ki jih napotimo v hujših
šolsko službi s starši in dijakom, napotitev
se nadlegovanje deklet, pogovor v na vaje
službo, razrednikom Bilo mi je reče-
smo starše na šolo na razgovor – z svetovalno no, naj
ravnateljem, svetovalna obveščena socialna služba, starši,
se je učitelju, seznanjeni so bili starši, dotični
službi, kjer so prisostvovali tudi star-
se je začel pri razredniku, nadaljeval pri svetovalni ši. Ker
službe – Razgovori v razredu
staršev – Vključevanje vodstva šole, svetovalne Pridobljeno
službe in vodstva šole in učitelja s
vzgojnih ukrepov Sodelovanje svetovalne
razrednikov, služba učitelje dobro usmerja pri de-
lu z
nadlegovanje (vsaka ura in odmor na Svetovalna službe Na šoli ne zaznamo nasilja, če 133
hodniku) pa je,
službe Pritiski s strani staršev zara-
Vse probleme rešujemo s sodelovanjem svetovalne di ocen (
službe, da bi na šoli imeli take prime-
obtožbah starša – priskrbela šola, svetovalne re. Sam
pomoč svetovalne služba in ravnatelj. po obravnavi vseh
nasilje. Ne poznam oz. nisem obveščen svetovalna
s strani svetovalno službo, ki je oba usmerila k rešitvi.
vedenje dijaka do sošolca, kjer se je svetovalne Postopku
vključila službe in profesorja podprl. Vse pro-
dijakom, nato sta se skupaj pogovori- bleme smo
la še s službo, zunanjimi institucijami smo di-
je bil obveščen tudi ravnatelj, ki je delo jaka do
službo in skupaj smo naredili načrt, ka-
ga ne poznam Dijak z vedenjskimi mot- svetovalno ko se
njami, z služba Takšnega primera ne poznam.
vztrajno motil pouk. Učitelji so se obr- svetovalno službo, jasnimi sporočili, kakšne
nili na poledice
. Razgovor učenec–učitelj–starši–šolska svetovalna službo, ravnatelja, starše vpletene-
mej, ob izgredu se je dijaka poslalo v svetovalno ga dijaka
delavka vse udeležence povabila na
problemov vključimo: razrednika, šolsko svetovalno razgovor
službo, kjer so zadevo skupaj (na način,
fizičnega in psihičnega nasilja na šoli, je svetovalna
delavka vse udeležence povabila na raz- svetovalno
govor v
priloga b
rešujemo Takoj se obvestilo vodstvo svetovalno rejeno
šole, svetovalni službo, pogovor opravimo s starši, ob
, pogovore z dijakom, ki jih napotimo v hujših
šolsko službi s starši in dijakom, napotitev
se nadlegovanje deklet, pogovor v na vaje
službo, razrednikom Bilo mi je reče-
smo starše na šolo na razgovor – z svetovalno no, naj
ravnateljem, svetovalna obveščena socialna služba, starši,
se je učitelju, seznanjeni so bili starši, dotični
službi, kjer so prisostvovali tudi star-
se je začel pri razredniku, nadaljeval pri svetovalni ši. Ker
službe – Razgovori v razredu
staršev – Vključevanje vodstva šole, svetovalne Pridobljeno
službe in vodstva šole in učitelja s
vzgojnih ukrepov Sodelovanje svetovalne
razrednikov, služba učitelje dobro usmerja pri de-
lu z
nadlegovanje (vsaka ura in odmor na Svetovalna službe Na šoli ne zaznamo nasilja, če 133
hodniku) pa je,
službe Pritiski s strani staršev zara-
Vse probleme rešujemo s sodelovanjem svetovalne di ocen (
službe, da bi na šoli imeli take prime-
obtožbah starša – priskrbela šola, svetovalne re. Sam
pomoč svetovalne služba in ravnatelj. po obravnavi vseh
nasilje. Ne poznam oz. nisem obveščen svetovalna
s strani svetovalno službo, ki je oba usmerila k rešitvi.
vedenje dijaka do sošolca, kjer se je svetovalne Postopku
vključila službe in profesorja podprl. Vse pro-
dijakom, nato sta se skupaj pogovori- bleme smo
la še s službo, zunanjimi institucijami smo di-
je bil obveščen tudi ravnatelj, ki je delo jaka do
službo in skupaj smo naredili načrt, ka-
ga ne poznam Dijak z vedenjskimi mot- svetovalno ko se
njami, z služba Takšnega primera ne poznam.
vztrajno motil pouk. Učitelji so se obr- svetovalno službo, jasnimi sporočili, kakšne
nili na poledice
. Razgovor učenec–učitelj–starši–šolska svetovalna službo, ravnatelja, starše vpletene-
mej, ob izgredu se je dijaka poslalo v svetovalno ga dijaka
delavka vse udeležence povabila na
problemov vključimo: razrednika, šolsko svetovalno razgovor
službo, kjer so zadevo skupaj (na način,
fizičnega in psihičnega nasilja na šoli, je svetovalna
delavka vse udeležence povabila na raz- svetovalno
govor v
priloga b