Page 123 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 123
loga B:
Konteksti nastopanja značilnih
besed, ki opredeljujejo dobro
ali slabo rešene primere nasilja
na srednjih šolah

Dobro rešeni problemi 123

Verbalno

razreda (dolgoročno to ni rešitev) Di- verbalno nasilen. Poslan je bi pred razred. Po po-
jak je bil uku, ko

učitelja. Nisem zaznal takšnih primerov Verbalno nasilen dijak po prejemu pisne ocene.
Sledil je

nadaljevati šolanje. Dijak je bil pri pouku verbalno nasilen. Učiteljica je poslala po
varnostnika

pod predpražnik. Nasilje nad učiteljem ( verbalno ). Vodstvo šole nudi pomoč sprtim
stranem.

. Medvrstniško nasilje – dve dijakinji sta verbalno znašali nad sošolko – jo zmerjali, o njej
se pisali

ponavljal, zaradi odločbe ni bil izključen. Verbalno in psihološko trpinčenje dijakinje se je

Odlašanje s kaznijo. Ko se je neka ma- verbalno znesti nad mano in me okriviti za sinovo
ma hotela

služba, policija Zgodilo se je, da je dijak verbalno izzval pretep. Sošolec me je kot
razrednika

Obiskovanje obiskovanja pouka in ustrezne terapije. Ne spom-
razrednikom, ravnateljico, začasna nim se
prepoved
. Dobili so alternativni vzgojni ukrep – obiskovanje srečanj alkoholikov. Vsi drugi dijaki v
za nasilno obnašanje v šoli izrečena obiskovanja pouka in vstop v šolo, za določeno
prepoved
obdobje.
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128