Page 13 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 13
Tabela 7.3: Dejavniki, ki omejujejo poučevanje v razredu 13
– mnenja učiteljev

129 Tabela 7.4: Strategije in pristopi pri poučevanju branja
(oblike organizacije pouka)– ocena učiteljev

130 Tabela 7.5: Uporaba (papirnih in digitalnih) virov pri bralnih
dejavnostih pri pouku

131 Tabela 7.6: Strategije v podporo branja pri pouku (1. del)
132 Tabela 7.7: Strategije v podporo branja pri pouku (2. del)
133 Tabela 7.8: Aktivnosti pri pouku, ki pomagajo razvijati bralne veščine

in strategije
134 Tabela 7.9: Spodbujanje aktivnosti po prebranem besedilu

– ocena učiteljev
134 Tabela 7.10: Pogostost uporabe razredne knjižnice med poukom
135 Tabela 7.11: Dostop do računalnikov pri učenju branja med poukom

– ocena učiteljev
135 Tabela 7.12: Načini dostopa do računalnikov med poukom

– ocena učiteljev
136 Tabela 7.13: Pogostost računalniških aktivnosti med učenjem branja

pri pouku – ocena učiteljev

8.0 Domače naloge in branje
138 Tabela 8.1: Prostor za domače naloge v šoli
138 Tabela 8.2: Pomoč pri domačih nalogah v šoli
138 Tabela 8.3: Ocena pogostosti domače naloge – poročanje staršev
139 Tabela 8.4: Sodelovanje staršev pri domačih nalogah – poročanje

staršev

Slike
76 Slika 3.1: Trendi v bralnih dosežkih (PIRLS Slovenija)
82 Slika 3.2: Trendi razlik bralnega dosežka po spolu – Slovenija (PIRLS)
86 Slika 3.3: Grafični prikaz trendov bralnih dosežkov v Sloveniji

– glede na namen branja
88 Slika 3.4: Grafični prikaz trendov bralnih dosežkov v Sloveniji

– glede na procese razumevanja

tabele in slike
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18