Page 8 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 8
78 3.4 Bralni dosežki glede na spol
85 3.5 Bralni dosežki glede na namen branja in glede na procese razumevanja
92 3.6 Bralni dosežki učencev matičnih in podružničnih šol v Sloveniji
95 4.0 Podpora v domačem okolju
105 5.0 Šolska kompozicija in viri
115 6.0 Šolska klima, šolska disciplina in varnost
125 7.0 Pouk (branja) in poučevanje v razredu
137 8.0 Domače naloge in branje
141 Povzetek
145 Summary
149 Literatura in viri
159 O avtorjih
8 161 Imensko in stvarno kazalo
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
85 3.5 Bralni dosežki glede na namen branja in glede na procese razumevanja
92 3.6 Bralni dosežki učencev matičnih in podružničnih šol v Sloveniji
95 4.0 Podpora v domačem okolju
105 5.0 Šolska kompozicija in viri
115 6.0 Šolska klima, šolska disciplina in varnost
125 7.0 Pouk (branja) in poučevanje v razredu
137 8.0 Domače naloge in branje
141 Povzetek
145 Summary
149 Literatura in viri
159 O avtorjih
8 161 Imensko in stvarno kazalo
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji