Page 12 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 12
5.0 Šolska kompozicija in viri
106 Tabela 5.1: Delež učencev iz ekonomsko (de)privilegiranih družin

– ocena ravnateljev
107 Tabela 5.2: Pomanjkanje šolskih virov in virov za poučevanje

– ocena ravnateljev
109 Tabela 5.3: Problemi glede vedenja učiteljev na šoli

– ocena ravnateljev
109 Tabela 5.4: Šolska knjižnica
109 Tabela 5.5: Število šolskih knjig v šoli (brez revij in ostalega

periodičnega tiska)
110 Tabela 5.6: Število revij in ostalega periodičnega tiska
110 Tabela 5.7: Izposoja tiska in možnost izposoje za doma
111 Tabela 5.8: Dostop do elektronskih knjig
111 Tabela 5.9: Število računalnikov v šoli, ki jih lahko uporabljajo

četrtošolci
112 Tabela 5.10: Knjižnica oziroma bralni kotiček v razredu
12 – ocena učiteljev
113 Tabela 5.11: Število knjig v razredni knjižnici
113 Tabela 5.12: Število revij v razredni knjižnici
113 Tabela 5.13: Delež izposoje knjig za domov iz razredne knjižnice
114 Tabela 5.14: Lestvica pomanjkanje/neustreznost šolskih virov

in bralni dosežki

6.0 Šolska klima, šolska disciplina in varnost
116 Tabela 6.1: Kaj učenci menijo o šoli?
116 Tabela 6.2: Pogostost sodelovanja med učitelji na šoli
117 Tabela 6.3: Zadovoljstvo učiteljev z delom v šoli
118 Tabela 6.4: Ocena različnih dejavnikov na šoli, ki so (lahko) povezani

s šolsko klimo – mnenje ravnateljev
119 Tabela 6.5: Ocena različnih dejavnikov na šoli, ki so (lahko) povezani

s šolsko klimo – mnenje učiteljev
121 Tabela 6.6: Mnenja staršev o šoli, ki jo obiskuje njihov otrok
122 Tabela 6.7: Ocena ravnateljev glede problematičnega vedenja

učencev v šoli
122 Tabela 6.8: Ocena učiteljev glede šolske discipline in varnosti
123 Tabela 6.9: Poročanje učencev o pogostosti različnih oblik

trpinčenja (nadlegovanja)

7.0 Pouk (branja) in poučevanje v razredu
126 Tabela 7.1: Strinjanje učencev o trditvah glede pouka branja
127 Tabela 7.2: Ocena učencev o pogostosti branja v šoli

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17