Page 11 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 11
Tabela 3.12: Doseganje mednarodnih mejnikov branja glede 11
na spol – Slovenija
84 Tabela 3.13: Bralni dosežek ePIRLS glede na spol
85 Tabela 3.14: Trendi v dosežkih branja glede na namen branja
– Slovenija (PIRLS)
86 Tabela 3.15: Razlike po spolu glede na namen branja – Slovenija
(PIRLS)
87 Tabela 3.16: Trendi v dosežkih branja glede na procese razumevanja
– Slovenija (PIRLS)
88 Tabela 3.17: Razlike po spolu glede razumevanja procesov branja
– Slovenija (PIRLS)
89 Tabela 3.18: Bralni dosežek glede na procese razumevanja
– ePIRLS (primerjava s povprečnim dosežkom na ePIRLS)
90 Tabela 3.19: Bralni dosežek glede na procese razumevanja po spolu
– ePIRLS
92 Tabela 3.20: Bralni dosežek glede na matične in podružnične šole
– PIRLS in ePIRLS
4.0 Podpora v domačem okolju
96 Tabela 4.1: Jezik, ki ga učenci govorijo doma
97 Tabela 4.2: Pogostost govorjenja slovenščine doma
– poročanje staršev
97 Tabela 4.3: Izobrazbene aspiracije staršev za njihove otroke
98 Tabela 4.4: Število knjig doma – odgovori učencev
98 Tabela 4.5: Število knjig doma – odgovori staršev
98 Tabela 4.6: Število otroških knjig doma
99 Tabela 4.7: Branje staršev
100 Tabela 4.8: Branje staršev za zabavo
100 Tabela 4.9: Strinjanje staršev s trditvami o branju
101 Tabela 4.10: Drugi viri doma
102 Tabela 4.11: Posedovanje naprave, ki omogoča branje elektronskih
knjig – odgovori staršev
102 Tabela 4.12: Naprave za branje elektronskih knjig doma,
ki jih uporabljajo otroci
103 Tabela 4.13: Število elektronskih naprav doma, ki omogočajo prenos
digitalnih informacij – ocena staršev
103 Tabela 4.14: Časovna ocena učencev o njihovem branju izven šole
(na običajen šolski dan)
104 Tabela 4.15: Lestvica domačih virov za učenje in bralni dosežki
(trendi 2011 – 2016)
tabele in slike
na spol – Slovenija
84 Tabela 3.13: Bralni dosežek ePIRLS glede na spol
85 Tabela 3.14: Trendi v dosežkih branja glede na namen branja
– Slovenija (PIRLS)
86 Tabela 3.15: Razlike po spolu glede na namen branja – Slovenija
(PIRLS)
87 Tabela 3.16: Trendi v dosežkih branja glede na procese razumevanja
– Slovenija (PIRLS)
88 Tabela 3.17: Razlike po spolu glede razumevanja procesov branja
– Slovenija (PIRLS)
89 Tabela 3.18: Bralni dosežek glede na procese razumevanja
– ePIRLS (primerjava s povprečnim dosežkom na ePIRLS)
90 Tabela 3.19: Bralni dosežek glede na procese razumevanja po spolu
– ePIRLS
92 Tabela 3.20: Bralni dosežek glede na matične in podružnične šole
– PIRLS in ePIRLS
4.0 Podpora v domačem okolju
96 Tabela 4.1: Jezik, ki ga učenci govorijo doma
97 Tabela 4.2: Pogostost govorjenja slovenščine doma
– poročanje staršev
97 Tabela 4.3: Izobrazbene aspiracije staršev za njihove otroke
98 Tabela 4.4: Število knjig doma – odgovori učencev
98 Tabela 4.5: Število knjig doma – odgovori staršev
98 Tabela 4.6: Število otroških knjig doma
99 Tabela 4.7: Branje staršev
100 Tabela 4.8: Branje staršev za zabavo
100 Tabela 4.9: Strinjanje staršev s trditvami o branju
101 Tabela 4.10: Drugi viri doma
102 Tabela 4.11: Posedovanje naprave, ki omogoča branje elektronskih
knjig – odgovori staršev
102 Tabela 4.12: Naprave za branje elektronskih knjig doma,
ki jih uporabljajo otroci
103 Tabela 4.13: Število elektronskih naprav doma, ki omogočajo prenos
digitalnih informacij – ocena staršev
103 Tabela 4.14: Časovna ocena učencev o njihovem branju izven šole
(na običajen šolski dan)
104 Tabela 4.15: Lestvica domačih virov za učenje in bralni dosežki
(trendi 2011 – 2016)
tabele in slike