Page 173 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 173
r etor ičnost učiteljeve avtor itete

Lasky, Sue. »A sociocultural approach to understanding teacher identity, agen-
cy and professional vulnerability in a context of secondary school re-
form.« Teaching and Teacher Education 21, (2005): 899–916.

Leander, Kevin M. in Margery Osborne. »Complex positioning: Teachers as
agents of curricular and pedagogical reform.« Journal of Curriculum Stu-
dies 40, (2008): 23–46.

Makovec, Danijela. »Avtoriteta učitelja in koncept spoštovanja.« Sodobna pe-
dagogika 65, št. 3 (2014): str. 72–92.

Pace, Judith L. in Annette Hemmings, ur. 2006. Classroom authority: theory,
research, and practice. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.

Priestly, Mark, Gert Biesta in Sarah Robinson. Teacher Agency. An Ecological
Approach. London, New York: Bloomsbury Publishing Plc, 2015.

Ricoeur, Paul. Reflections on the Just. Chicago: University of Chicago Press,
2007.

Rutten, Kris in Ronald Soetaert. »Revisiting the rhetorical curriculum.« Jour-
nal of Curriculum Studies 44, št. 6 (2012): str. 727–743.

Sennet, Richard. Authority. New York: Norton, 1993.
Žagar, Igor Ž., Janja Žmavc in Barbara Domajnko. »Učitelj kot retorik«: reto-

rično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. (Digitalna knjižnica,
Dissertationes, 35). Pregledana in razširjena izd. Ljubljana: Pedagoški in-
štitut, 2018.
Žmavc, Janja. Govorniške predvaje: priročnik za sestavljanje besedil na osnovi
antičnih progymnásmata : univerzitetni učbenik, (Zbirka Digitalna knji-
žnica, Compendia, 3). Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013.
Žmavc, Janja. 2014. »Retorika in argumentacija kot dejavnika učne uspešnos-
ti.« V Učna (ne)uspešnost:pogledi, pristopi, izzivi, uredila Urška Štremfel,
168–188. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Vir
Univerza v Ljubljani. 2019. »FMF, Visokošolski učitelj za področje fizike, m/ž

(do 15. 4. 2019) - NJ94001« https://www.uni-lj.si/aktualno/prosta_delov-
na_mesta/2019021413142931/ (26. 2. 2019).

173
   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178