Page 172 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 172
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju
liščine), je morda smiselneje vprašanje zastaviti drugače: Zakaj je danes re-
torika še vedno le deloma prisotna v vzgojno izobraževalni vertikali?
Literatura
Arendt, Hannah. Med preteklostjo in prihodnostjo. Ljubljana: Krtina, 2006.
Aristoteles. Retorika. Prevedel Matej Hriberšek. Ljubljana: Šola retorike Zu-
pančič&Zupančič, 2011.
Biesta, Gert J. J. 2015. »How does a competent teacher become a good teacher?
On judgement, wisdom and virtuosity in teaching and teacher educati-
on.« V Philosophical perspectives on the future of teacher education, ur.
Heilbronn R., Foreman-Peck, L., 3–22. Oxford: Wiley Blackwell.
Bingham, Charles. 2004. »Let’s Treat Authority Relationally.« V No Education
Without Relation, ur. Bingham, C., Sidorkin A. M., 23–37. New York: Pe-
ter Lang.
Bingham, Charles. Authority Is Relational (Rethinking Empowerment). Al-
bany: State University of New York, 2008.
Bizzell, Patricia. »Authority and Critical Pedagogy.« American Literary Histo-
ry 3, št. 4 (1991): 847–863.
Ciceron, M. T. O govorniku. Prevod Ksenja Geister. Ljubljana: Družina, 2002.
Foss, Sonja. K. Rhetorical criticisma as the asking of questions. Communicati-
on Education 38, št. 3 (1989): 191–196.
Gauchet, Marcel. 2011. »Avtoriteta: konec ali preobrazba?« V O pogojih vzgoje,
ur. Blais, M. C., Gauchet, M., Ottavi, D., 111–140. Ljubljana: Krtina.
Gibson, Craig A. Libanius’s progymnasmata: model exercises in Greek prose
composition and rhetoric. Translated with an introduction and notes by
Craig A. Gibson. Atlanta: Society of Biblical Literature, 2008.
Harjunen, Elina. »How do teachers view their own pedagogical authority?« Te-
achers and Teaching: theory and practice 15, št. 1 (2009): 109–129.
Kodelja, Zdenko. »Avtoriteta, avtonomija univerze in neoliberalna politika.«
Časopis za kritiko znanosti 42, št. 256 (2014): 84–96.
Krek, Janez. »Očetovska funkcija, avtoriteta učitelja in vzgojna zasnova v javni
šoli.« Sodobna pedagogika 5, (2008): 136–153.
Kroflič, Robert. 1997. »Avtoriteta v vzgoji« Doktorska disertacija, Ljubljana: Fi-
lozofska fakulteta.
Kroflič, Robert. »Dialoški model avtoritete kot spopad za vzjemno pripozna-
nje. (Feministična kritika lacanovskega pogleda na avtoriteto).« Sodobna
pedagogika 3, (2010): 134–154.
172
liščine), je morda smiselneje vprašanje zastaviti drugače: Zakaj je danes re-
torika še vedno le deloma prisotna v vzgojno izobraževalni vertikali?
Literatura
Arendt, Hannah. Med preteklostjo in prihodnostjo. Ljubljana: Krtina, 2006.
Aristoteles. Retorika. Prevedel Matej Hriberšek. Ljubljana: Šola retorike Zu-
pančič&Zupančič, 2011.
Biesta, Gert J. J. 2015. »How does a competent teacher become a good teacher?
On judgement, wisdom and virtuosity in teaching and teacher educati-
on.« V Philosophical perspectives on the future of teacher education, ur.
Heilbronn R., Foreman-Peck, L., 3–22. Oxford: Wiley Blackwell.
Bingham, Charles. 2004. »Let’s Treat Authority Relationally.« V No Education
Without Relation, ur. Bingham, C., Sidorkin A. M., 23–37. New York: Pe-
ter Lang.
Bingham, Charles. Authority Is Relational (Rethinking Empowerment). Al-
bany: State University of New York, 2008.
Bizzell, Patricia. »Authority and Critical Pedagogy.« American Literary Histo-
ry 3, št. 4 (1991): 847–863.
Ciceron, M. T. O govorniku. Prevod Ksenja Geister. Ljubljana: Družina, 2002.
Foss, Sonja. K. Rhetorical criticisma as the asking of questions. Communicati-
on Education 38, št. 3 (1989): 191–196.
Gauchet, Marcel. 2011. »Avtoriteta: konec ali preobrazba?« V O pogojih vzgoje,
ur. Blais, M. C., Gauchet, M., Ottavi, D., 111–140. Ljubljana: Krtina.
Gibson, Craig A. Libanius’s progymnasmata: model exercises in Greek prose
composition and rhetoric. Translated with an introduction and notes by
Craig A. Gibson. Atlanta: Society of Biblical Literature, 2008.
Harjunen, Elina. »How do teachers view their own pedagogical authority?« Te-
achers and Teaching: theory and practice 15, št. 1 (2009): 109–129.
Kodelja, Zdenko. »Avtoriteta, avtonomija univerze in neoliberalna politika.«
Časopis za kritiko znanosti 42, št. 256 (2014): 84–96.
Krek, Janez. »Očetovska funkcija, avtoriteta učitelja in vzgojna zasnova v javni
šoli.« Sodobna pedagogika 5, (2008): 136–153.
Kroflič, Robert. 1997. »Avtoriteta v vzgoji« Doktorska disertacija, Ljubljana: Fi-
lozofska fakulteta.
Kroflič, Robert. »Dialoški model avtoritete kot spopad za vzjemno pripozna-
nje. (Feministična kritika lacanovskega pogleda na avtoriteto).« Sodobna
pedagogika 3, (2010): 134–154.
172