Page 147 - Marjan Šimenc, Prispevki k didaktiki filozofije/etike. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 36
P. 147
l i t er at u r a

Houssaye, J. (2008). Valeur du syst`eme d’enseignement. V van Zanten, A. (ur.).
Dictionnaire de l‘éducation (675–679). Pariz: Puf.

Kant, I. (2003). Kritika praktičnega uma. Ljubljana: Problemi.
Kaufmann, W. (1977). The Future of Humanities. New York: Reader’s Digest

Press.
Kirschenbaum, H. (2000). From Values Clarification to Character Education.

Journal of Humansitic Counselling, Education and Development 39 (1).
Kohlberg, L. (1978). Revisions in the Theory and Practice of Moral Development.

V W. Damon (ur.). New Directions for Child Development: Moral Education
(83–88). San Francisco: Jossey–Bass.
Kőnig E. (2007). Wert. V D. Lenzen (ur.). Paedagogische Grundbegriffe 2 (1617–
1624). Hamburg: Rowohlt Taschenbuch Verlag.
Kovač Šebart, M. in Krek, J. (2009). Vzgojna zasnova javne šole. Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Kroflič, R. (1997). Med poslušnostjo in odgovornostjo. Ljubljana: Založba Vija.
Kuhn, T. (1998). Struktura znanstvenih revolucij. Ljubljana: Krtina.
Kyriacou, C. (2001). Temeljna nastavna umijeća. Zagreb: Educa.
LaFollette, H. (2006). The Practice of Ethics. Oxford: Willey–Blackwell.
Lavtar, R. (ur.). (1996). Šolska zakonodaja I. Ljubljana: MŠŠ.
Martens, E. (1997). Filozofija kot četrta kulturna tehnika humanega oblikovan-
ja človeškega življenja. FNM 1997 (2), 3–6.
Martens, E. (2003). Methodik des Ethik– und Philosophieunterrichts. Hannover:
Siebert.
Martens, E. (2009). Can animals think? The Five Most Important Methods
of Philozophizing with Children. V E. Marshal, T. Dobashi in B. Weber
(ur.). Children Philosophize Worldwide (497–502). Frankfurt am Main:
Peter Lang.
Meyer, H. (2005). Što je dobra nastava? Zagreb: Erudita.
Meyer, H. (2006). Didaktični modeli. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Nietzsche, F. (1988). H Genealogiji morale. Ljubljana: Slovenska matica.
Noddings, N. in Slote, M. (2003). Changing Notions of the Moral and of
Moral Education. V N. Blake, P. Smeyers, R. Smith in P. Standish (ur.).
The Blackwell Guide to the Philosophy of Education (341–355). Oxford:
Blackwell.
Nozick, R. (1974). Anarchy, State and Utopia. Oxford: Blackwell.

147
   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152