Page 149 - Marjan Šimenc, Prispevki k didaktiki filozofije/etike. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 36
P. 149
l i t er at u r a

Vincent, G. (1999). Moralisation. V J. Houssaye (ur.). Questions pédagogique
(398–407). Pariz: Hachette.

Walzer, M. (1983). Spheres of Justice. New York: Basic Books.
Wilson, B. (1985). Morality in the evolution of the modern social system. The

British Journal of Sociology 36 (3), 315–332.
Woodhouse, M. B. (2000). A Preface to Philosophy. London: Wadsworth.
Wynne, E.A. (1985). The Great Tradition in Education: Transmitting Moral

Values. Educational Leadership, 43 (4), 6–9.
Young, M.F.D. (2008). Bringing Knowledge Back In. London: Routledge.
Pri pisanju monografije se je avtor oprl tudi na vrsto svojih že objavljenih
besedil. Naj omenimo samo najpomembnejše : Branje filozofskih besedil,
FNM, 2008, št. 1/2. Marcel Gauchet in pogoji možnosti vzgoje, v O pogojih
vzgoje, Ljubljana: Krtina, 2011 ( 219–225). The role of identity in teaching
philosophy, Synthesis philosophica, 2011 (1). Ali se izkušeni učitelj lahko o
poučevanju česa nauči od didaktike? FNM, 2012 (1). Deset zapovedi za za-
četnike, FNM, 2012 (1/2). Moralna vzgoja : reprodukcija, transmisija in raz-
jasnjevanje vrednot, Šolsko polje, 2012 (5/6). Odvečnost pouka etike, FNM,
2012 (1/2). Moralna vzgoja : prenašanje vrednot in personifikacija morale,
Šolsko polje, 2017 (1/2). Cilji pouka filozofije, instrumentalizacija in didakti-
ke filozofije, Phainomena, 2018 (104/105).

149
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154