Page 211 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 211
II. CAP. 80
dar ie dopalu Bogu, kir ie mene iz muie matere tel- 350. Kersčeniki.
lessa odločil in poklycal skuzi suio gnado, de[16] bi on
rezodil suiga Synu skuzi mene, de ga imam skuzi ta
evangeli pridigati vmei teimi aydi, iest se nesem
zdaici zguvoril s teim messum inu s to kryo, [17]iest se
tudi nesem povernil v tu Ieruzalem h tim, kir so
pred meno iogri bili, temuč sem tiakai vlekal v to
Arabio inu sem se spet povernil v to Damašco. [18]Po-
tle čez try leita sem bil spet pryšal v Ieruzalem, de bi
tiga Petra vidil, inu sem ostal per nim petnaist dni. [19]
Sice obeniga drugiga iogra nesem vidil, samuč Iaco-
pa, tiga Gosp udi brata. [20]Kar vom pag pišem, pole,
Bug vei, de ne lažem. [21]Potle sem bil prišal v te kraye
tih Syriskih inu Ciliciskih dežel [22]inu iest sem bil ne-
znan po tim oblyčiu tim kersča[n]skim cerqvom v ti
Iudovski deželi. [23]Ampag oni so samuč slišali, de ta,
kir ie nas nakadai preganel, ta isti zdai pridiguie to
vero, katero ie nakadai doli terl, [24]inu so Boga v me-
ni čestili.
TA II. CAP.
A. Ty falš iudovski pridigary inu hersčeniki350 so s. Paula per tih Galataryh
bili obrekli inu oblegali, de on prov, koker ty drugi iogri, ne vuči. Zakai ty iogri,
Petrus, Iacobus, Ioannes derže te Moizeseve postave, to obrezo, praznike, ne ie-
ido vse žlaht spyže, ne pravio koker Paulus, de bi ta vera sama izveličala, temuč
raven te vere tudi te Moizeseve postave inu te Desset zapuvidi derže etc. Taki-
mu obrečenu zubper ie Paulus v tim pervim capituli s teim nega čudnim preo-
bernenem na kersčansko vero inu kir se ie on tiga evangelia nekar od ludi, te-
P muč
211
dar ie dopalu Bogu, kir ie mene iz muie matere tel- 350. Kersčeniki.
lessa odločil in poklycal skuzi suio gnado, de[16] bi on
rezodil suiga Synu skuzi mene, de ga imam skuzi ta
evangeli pridigati vmei teimi aydi, iest se nesem
zdaici zguvoril s teim messum inu s to kryo, [17]iest se
tudi nesem povernil v tu Ieruzalem h tim, kir so
pred meno iogri bili, temuč sem tiakai vlekal v to
Arabio inu sem se spet povernil v to Damašco. [18]Po-
tle čez try leita sem bil spet pryšal v Ieruzalem, de bi
tiga Petra vidil, inu sem ostal per nim petnaist dni. [19]
Sice obeniga drugiga iogra nesem vidil, samuč Iaco-
pa, tiga Gosp udi brata. [20]Kar vom pag pišem, pole,
Bug vei, de ne lažem. [21]Potle sem bil prišal v te kraye
tih Syriskih inu Ciliciskih dežel [22]inu iest sem bil ne-
znan po tim oblyčiu tim kersča[n]skim cerqvom v ti
Iudovski deželi. [23]Ampag oni so samuč slišali, de ta,
kir ie nas nakadai preganel, ta isti zdai pridiguie to
vero, katero ie nakadai doli terl, [24]inu so Boga v me-
ni čestili.
TA II. CAP.
A. Ty falš iudovski pridigary inu hersčeniki350 so s. Paula per tih Galataryh
bili obrekli inu oblegali, de on prov, koker ty drugi iogri, ne vuči. Zakai ty iogri,
Petrus, Iacobus, Ioannes derže te Moizeseve postave, to obrezo, praznike, ne ie-
ido vse žlaht spyže, ne pravio koker Paulus, de bi ta vera sama izveličala, temuč
raven te vere tudi te Moizeseve postave inu te Desset zapuvidi derže etc. Taki-
mu obrečenu zubper ie Paulus v tim pervim capituli s teim nega čudnim preo-
bernenem na kersčansko vero inu kir se ie on tiga evangelia nekar od ludi, te-
P muč
211