Page 269 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 269
l i t er at u r a

Ciceron, M. T. 2002. O govorniku. Trije pogovori o govorniku, posvečeni bratu
Kvintu. Prevod K. Geister. Ljubljana: Družina.

Cole, P., ur. 1978. Pragmatics. New York: Academic Press.
Copi, I., in J. Gould, ur. 1978. Contemporary Philosophical Logic. New York: St.

Martin's Press.
Corbett, E. P. J., in R. J. Connors. 1999. Classical Rhetoric for the Modern

Student. Fourth Edition. Oxford: Oxford University Press.
Crowley, S., in D. Hawhee. 2014. Ancient Rhetorics for Contemporary Students.

Third Edition. New York: Pearson Longman.
Coulmas, F., ur. 1981. Conversational Routine: Explorations in Standardized

Communication Situations and Prepatterned Speech. Haag: Mouton.
Deleuze, G., in F. Guattari. 1980/2004. A Thousand Plateaus. London, New

York: Continuum.
de Saussure, F. 1997. Predavanja iz splošnega jezikoslovja. Ljubljana: ISH.
de Wijze, S. 1996. »Helping to Undo the Past: Teaching Critical Reasoning in

South Africa.« Informal Logic 18 (1): 57–82.
Domajnko, B. 2002. »The Rhetorical Rules of Educational Discourse.« School

Field 13 (8): 73–90.
Domajnko, B. 2003. »Retorični vidik obravnave šolske prakse.« Šolsko polje 14

(5–6): 151–64.
Domajnko, B. 2004. »Šolski diskurz (konstruktivistični vidik razumevanja in-

terakcije v šoli).« V B. Marentič Požarnik idr., Konstruktivizem v šoli in iz-
obraževanje učiteljev, 247–59. Ljubljana: Center za pedagoško izobraževa-
nje Filozofske fakultete.
Ducrot, O. 1972. Dire et ne pas dire. Paris: Herman.
Ducrot, O. 1973. Le preuve et le dire. Paris: Mame.
Ducrot, O. 1978. »Structuralisme, énonciation et sémantique.« Poétique 33:
107–28.
Ducrot, O. 1980. Les échelles argumentatives. Paris: Minuit.
Ducrot, O. 1982. »Note sur l'argumentation et l'acte d'argumen­ter.« Cahiers de
linguistique française 4: 143–63.
Ducrot, O. 1983. »Opérateurs argumentatifs et visée argumentat­ive.« Cahiers
de linguistique française 5: 7–36.
Ducrot, O. 1984. Le dire et le dit. Paris: Minuit.
Ducrot, O. 1988. Izrekanje in izrečeno. Ljubljana: Studia Humanitatis.
Ducrot, O. 1996. Slovenian Lectures/Conférences slovènes. Ljubljana: ISH.
Ducrot, O. 2009. Slovenian Lectures. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

269
   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274