Page 268 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 268
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza

Barthes, R. 2002. Fragmenti ljubezenskega diskurza – knjiga. Ljubljana: Založba
/*cf.

Barthes, R. 2003. Učna ura: nastopno predavanje na Collège de France, 7. janu-
arja 1977. Roland Barthes: od zgodovine k sistemu, od sistema k besedilu –
knjiga. Ljubljana: Društvo Apokalipsa.

Barthes, R. 2013. Užitek v tekstu; Variacije o pisavi. Ljubljana: Študentska
založba.

Barthes, R. 2015. Mitologije. Ljubljana: Krtina.
Berger, P. L., in T. Luckmann. 1988. Družbena konstrukcija realnosti: razprava iz

sociologije znanja. Ljubljana: Cankarjeva založba.
Berrendonner, A. 1981. Eléments de pragmatique linguistique. Pariz: Minuit.
Bingham, C. 2008. Authority Is Relational (Rethinking Empowerment). Albany:

State University of New York Press.
Birdsell, D. S., in L. Groarke. 1996. »Toward a Theory of Visual Argumentation.«

Argumentation and Advocacy 33 (1): 1–10.
Birdsell, D. S., in L. Groarke 2007. »Outlines of a Theory of Visual Argument.«

Argumentation and Advocacy 43 (3–4): 103–13.
Blazinšek, A., idr. 2003. Učni načrt za prilagojen izobraževalni program z nižjim

izobrazbenim standardom za angleščino. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo
in šport, Zavod RS za šolstvo.
Blommaert, J. 2005. Discourse. Cambridge: Cambridge University Press.
Blommaert, J., in B. Rampton. 2011. Language and Superdiversity. Diversities
13 (2): 1–21.
Bouissac, P., ur. 1998.  Encyclopedia of Semiotics. Oxford: Oxford University
Press.
Bregant, J., in B. Vezjak. 2007. Zmote in napake v argumentaciji: vodič po slabi
argumentaciji v družbenem vsakdanu. Maribor: Subkulturni azil.
Brown, P., in S. C. Levinson. 1978: Politeness: Some Universals in Language
Usage. Cambridge: Cambridge University Press.
Cadiot, A., O. Ducrot, T.-B. Nguyen in A. Vicher. 1985. »Sous un mot, une con-
troverse: Les emplois pragmatiques de 'Toujours'.« Modèles linguistiques 7
(2): 105–24.
Chandler, D. 1994. »Semiotics for Beginners.« Dostopno 18. 6. 2018 na  http://
www.aber.ac.uk/media/Documents/S4B/.
Chandler, D. 2007. Semiotics: The Basics. Second Edition. London: Routledge.
Charteris-Black, J. 2013. Analyzing Political Speeches: Rhetoric, Discourse and
Metaphor. New York: Palgrave Macmillan.

268
   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273