Page 272 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 272
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza

Jewitt, C., J. Bezemer in K. O’Halloran. 2016. Introducing Multimodality. London:
Routledge.

Johnson, R. H., in J. A. Blair. 1987. »Argumentation as Dialectical.«
Argumentation 1: 41–56.

Kadar, D., in M. Haugh. 2013. Understanding Politeness. Cambridge: Cambridge
University Press.

Kennedy, G. 2001. Klasična retorika ter njena krščanska in posvetna tradicija
od antike do sodobnosti. Ljubljana: Založba ZRC.

Kišiček, G., in I. Žagar Ž., ur. 2013. What Do We Know about the World? Rhetorical
and Argumentative Perspectives. Ljubljana: Educational Research Institute.

Kleene, S. C. 2002. Mathematical Logic. Second Edition. Mineola: Dover.
Kmecl, M. 1995. Mala literarna teorija. Četrta popravljena in dopolnjena izda-

ja. Ljubljana: Založba Mihelač in Nešović.
Kompare, A., in T. Rupnik Vec. 2016. Kako spodbujati razvoj mišljenja. Od

temeljnih miselnih procesov do argumentiranja. Ljubljana: Zavod RS za
šolstvo.
Kovač Šebart, M., in J. Krek. 2009. Vzgojna zasnova javne šole. Ljubljana:
Center za študij edukacijskih strategij, Pedagoška fakulteta.
Krek, J., ur. 1995. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v RS. Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo in šport.
Kress, G. 2010.
Multimodality: A Social Semiotic Approach to Contemporary
Communication. London: Routledge.
Kress, G., in T. van Leeuwen. 1996/2006. Reading Images: The Grammar of
Visual Design. London, New York: Routledge.
Kress, G., C. Jewitt, J. Ogborn in C. Tsatsarelis. 2001/2014.  Multimodal
Teaching and Learning: The Rhetorics of the Science Classroom. London:
Bloomsbury.
Kroflič, R. 1997. Avtoriteta v vzgoji. Ljubljana: Znanstveno in publicistično
središče.
Kroflič, R. 2000. »Avtoriteta in pedagoški eros – temeljna koncepta Gogalove
vzgojne teorije.« Sodobna pedagogika 51 (5): 56–83.
Kvintilijan, M. F. 2015. Šola govorništva. Prevod M. Babič. Ljubljana: Šola reto-
rike Zupančič & Zupančič.
Larochebouvy, D. A. l984. Essais sur la Convérsation Quotidienne. Paris:
Didier-Credif.
Lausberg, H. 1963/1998. Handbook of Literary Rhetoric: A Foundation for
Literary Study. Leiden: Brill.

272
   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277