Page 273 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 273
l i t er at u r a

Logique, Argumentation, Convérsation. l983. Actes du Colloque de Pragmatique,
Fribourg 1981. Bern: Peter Lang.

Lycan, W. G. l984. Logical Form in Natural Language. Cambridge, MA: M. I. T.
Lyons, J. 1977. Semantics. Cambridge: Cambridge University Press.
Makovec, D. 2014. »Avtoriteta učitelja in koncept spoštovanja.« Sodobna peda-

gogika 65 (3): 72–92.
Marentič Požarnik, B. 2009. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik, B., in L. Plut Pregelj. 2009. Moč učnega pogovora: poti do

znanja z razumevanjem. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik, B., idr. 1980. Kakršno vprašanje takšen odgovor: priročnik

o pedagoško-psiholoških osnovah zastavljanja kvalitetnih vprašanj pri po-
uku. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Mills, S. 2003. Gender and Politeness. Cambridge: Cambridge University Press.
Moeschler, J. 1985. Argumentation et convérsation. Element pour une analyse
pragmatique du discours. Paris: Hatier-Crédif.
Murphy, J. J., R. A. Katula in M. Hoppmann. 2014. A Synoptic History of
Classical Rhetoric. Fourth Edition. New York: Routledge.
Pečjak, S., in A. Gradišar. 2002. Bralne učne strategije. Ljubljana: Zavod RS za
šolstvo.
Peirce, Ch. S. 1931–58. Collected Writings (8 Vols.). Cambridge, MA: Harvard
University Press.
Peirce, Ch. S. 2004. Izbrani spisi o teoriji znaka in pomena ter pragmaticizmu.
Ljubljana: Krtina.
Pelerman, Ch., in L. Olbrecht-Tyteca. 1969. The New Rhetoric. Notre Dame:
UND.
Petek, T. 2012. »Ozaveščenost o javnem govornem nastopanju – priložnost za
profesionalni razvoj učitelja.« Jezik in slovstvo 57 (3): 115–29.
Petek, T. 2014. »Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega na-
stopanja.« Jezikoslovni zapiski: zbornik Inštituta za slovenski jezik Frana
Ramovša 20 (2): 143–61.
Pinar Sanz, M. J., ur. 2015. Multimodality and Cognitive Linguistics. Amsterdam:
John Benjamins.
Pokovec, N. 2010. Žabica Polonca ima govorni nastop. Radovljica: Didakta.
Potter, J. 1996a. Representing Reality Discourse, Rhetoric and Social Construction.
London, Thousand Oaks: Sage.
Potter, J. 1996b. »Discourse Analysis and Constructionist Approaches:
Theoretical Background.« V Handbook of Qualitative Research Methods

273
   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278