Page 274 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 274
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza

for Psychology and the Social Sciences, ur. J. T. E. Richardson, 125–40.
Leicester: BPS Books.

Potter, J., in D. Edwards. 1992. Discursive Psychology. London: Sage.

Potter, J., in M. Wetherell. 1987. Discourse and Social Psychology: Beyond Attitudes
and Behavior. London, Newbury Park: Sage.

Podbevšek, K. 1997. »Učiteljeva govorna kultura.« V Zbornik za učitelje slo-
venščine kot drugi/tuji jezik, ur. M. Bešter, 25–33. Ljubljana: Filozofska
fakulteta.

Podbevšek, K. 2006. Govorna interpretacija literarnih besedil v pedagoški in
umetniški praksi. Ljubljana: Slavistično društvo Slovenije.

Poznanovič Jezeršek, M., idr. 2011. Učni načrt. Program osnovna šola.
Slovenščina. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod RS za
šolstvo.

Reynolds, J. F., ur. 1993. Rhetorical Memory and Delivery: Classical Concepts
for Contemporary Composition Communication. Mahwah: Lawrence
Erlbaum Associates.

Rubinelli, S. 2009. Ars Topica: The Classical Technique of Constructing
Arguments from Aristotle to Cicero. Dordrecht: Springer.

Rupnik Vec, T. 2010. »Različni teoretični pogledi na kritično mišljenje – pri-
merjalni pregled.« Sodobna pedagogika 61 (3): 172–90.

Rupnik Vec, T., in A. Kompare. 2006. Kritično mišljenje v šoli. Strategije pouče-
vanja kritičnega mišljenja. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.

Senegačnik, B., ur. 2001. Antologija antičnega govorništva (Lisija, Izokrat,
Demosten, Ciceron, Evmenij). Ljubljana: Študentska založba.

Smith, D. E. P, G. M. Knudsvig in T. L. Walter. 1998. Critical Thinking: Building
the Basics. Belmont: Wadsworth Pub. Co.

Schiffrin, D. l988. Discourse Markers. Cambridge: Cambridge University Press.
Smolej, T., in M. Hriberšek. 2006. Retorične figure. Ljubljana: DZS.
Stanislavski, K. S. 1977. Igralec in njegovo delo. Ljubljana: Knjižnica Mestnega

gledališča ljubljanskega.
Steele, H. 2006. »Microhistory and Macrohistory: Different Approaches to the

Analysis of History.« Dostopno 20. 6. 2018 na http://www.guernicus.com
(20.6.2018)
Štefanc, D. 2011. »Pojmovanja znanja v pedagoškem diskurzu: nekateri pro-
blem.« Sodobna pedagogika 62 (1): 100–40.
Štefanc, D. 2012. Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraže-
vanja, Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.

274
   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279