Page 76 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 76
180 166,27

aritmetična sredina 160 98,57

140 prvo merjenje
drugo merjenje
120
37,4 52,29 ustvarjalnost celotna
100 25,47 24,56
80 76,58
fleksibilnost originalnost
60 48,54
40

20

0
fluentnost

Slika 5: Ustvarjalno mišljenje v eksperimentalni skupini – primerjava med
prvim in drugim merjenjem

Učinki treninga razmišljanja na pozornost

Izkazalo se je, da so učenci ob drugem merjenju v meri pozornost v eksperi-
mentalni skupini dosegli statistično pomembno višji rezultat kakor učenci v
76 kontrolni skupini (Slika 6). Velikost učinka je srednja do velika. Svoj dosežek v
meri pozornost pa sta skozi šolsko leto statistično pomembno zvišali tako ek-
sperimentalna kot kontrolna skupina. Velikost učinka je v obeh primerih veli-
ka. Razlika pred treningom ni bila statistično pomembna. Po treningu je pozor-
nost v eksperimentalni skupini bolj porasla kot v kontrolni skupini, tako da je
razlika med skupinama dosegla raven statistične pomembnosti.

aritmetična sredina 200 150,43
180 177,86 120,34
160
140 130,01 prvo merjenje
120 drugo merjenje
100
kontrolna skupina
80
60
40
20

0
eksperimentalna skupina

Slika 6: Pozornost - primerjava med prvim in drugim merjenjem v eks-
perimentalni in kontrolni skupini

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81